کد خبر : 33405

طلب سنگین بودیمیر چقدر است؟

طلب سنگین بودیمیر چقدر است؟

ماریو بودیمیر با طرح شکایتی به فیفا، خواهان محکومیت پرسپولیس و دریافت مطالباتش شد.

به گزارش خبرورزشی،  سرخپوشان پایتخت چهار فصل درخشان را با خارجی های خود سپری کردند و حالا با شکایت کروات ها دست و پنجه نرم می‌کنند. پس از برانکو و دستیارانش، حالا نوبت به شکایت ماریو بودیمیر رسیده است؛ مهاجمی که یک نیم فصل در جمع قرمزها بود و البته نتوانست رضایت هواداران را جلب کند.

شکایت او در حالی به باشگاه پرسپولیس رسیده که ۸۰ صفحه است و همین موضوع سبب تعجب اهالی فوتبال شده است. انصاری فرد شب گذشته با بیان این موضوع گفت: قرارداد او با پرسپولیس حدود ۵۰۰ هزار یورو بود که ۲۵ هزار تا را دریافت کرد. او حالا حق دادرسی و وکیلش را هم در پرونده آورده که اگر محکوم شویم به ۶۰۰ هزار یورو افزایش می‌یابد.

باشگاه پرسپولیس هم چند روز قبل طرح دفاعیات خود را به فیفا ارسال کرد. نکته جالب این که ماریو بودیمیر در دوران ۴ ماهه حضورش در پرسپولیس، باتوجه به تعطیلی و حضور در خارج و... کمی بیشتر از ۸۰ روز در ایران ماند، اما بدقولی مدیران پرسپولیس و تصمیم گابریل کالدرون درباره او، سبب شد تا حالا با شکایت ۸۰ صفحه ای کار خود را پیش ببرد.

انصاری فرد همچنین گفت: مشکل ما با بازیکنان خارجی این طور است که مثلا بودیمیر در باشگاه قبل از پرسپولیس ماهی ۱۵۰۰ یورو می‌گرفت و حالا ۲۸۰۰۰ یورو. با توجه به قرارداد یک و نیم ساله او با پرسپولیس، فیفا می‌گوید شما باید این گپ بین ۲۵۵۰۰ یورو و پانصد هزار یورو را پرداخت کنید. در واقع سرخپوشان فارغ از اعاده دادرسی، باید بیش از چهارصد و پنجاه هزار یورو به ماریو بودیمیر بپردازند.

نکته جالب این است که باشگاه پرسپولیس در حالی قرارداد ۵۰۰ هزار یورویی با بودیمیر بست که ارزش این بازیکن در لیگ کرواسی در بهترین شرایط حدود ۳۰ هزار یورو در سال است و پرسپولیس چیزی حدود ۲۰ برابر این رقم را باید به این بازیکن پرداخت کند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها