کد خبر : 33317

جزئیات تمدید قرارداد استراماچونی


جزئیات تمدید قرارداد استراماچونی

به تازگی خبر مهمی شنیدیم که در نوع خود برای هواداران استقلال اتفاق خوشایندی تلقی می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، هیاهوی بازی با سپاهان کم‌کم در حال فرونشستن است.

هرچه بود باید پذیرفت که ۲ امتیاز حساس استقلال سوخت و دیگر برنمی‌گردد.

پنالتی واضحی که باید برای آبی‌ها می‌گرفتند، اما نگرفتند و صدای اعتراض بازیکنان و مربیان این تیم هم به جایی نرسید. در همین رابطه، اما ظهر خبر مهمی شنیدیم که در نوع خودش برای هواداران استقلال اتفاق خوشایندی تلقی می‌شود. واقعه‌ای به نام تمدید قرارداد آندره‌آ استراماچونی اتفاقی که دیروز رسانه‌ای شد و احتمالاً تا زمستان علنی می‌شود.

پاداش سکوت

استقلال فصل را خیلی بد شروع کرد و زمزمه برکناری مرد ایتالیایی به وضوح شنیده می‌شد، ولی مدیران باشگاه در اقدامی درست به پای او ایستادند و استرا نیز در آن روز‌های حساس سکوت کرد و مصاحبه‌های خارج از عرفی انجام نداد. سیاستی که با نتایج فوق‌العاده مطلوب استقلال توأم شد و حالا به نظر می‌رسد مرد ایتالیایی پاداش سکوت و البته نتایج خوب خودش را به زودی خواهد گرفت، چون قرار شده قراردادش طی روز‌های آتی تمدید شود.

قرارداد دارد، اما تمدید می‌کنیم!

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در واکنش به این شایعه خطاب به خبرورزشی گفت: استراماچونی با ما قرارداد دارد، ولی می‌خواهیم آن را تمدید کنیم!

او در توضیح این مسئله گفت: استراماچونی با استقلال قرارداد ۲ ساله دارد که تا ابتدای تابستان ۱۴۰۰ معتبر است، ولی بندی در آن وجود دارد که همکاری طرفین در پایان فصل اول یعنی ابتدای تابستان سال آینده منوط به توافق مجدد مالی خواهد بود. البته با توجه به نتایج بسیار خوب استراماچونی می‌خواهیم زودتر او را برای توافق جدید راضی کنیم. چیزی هنوز قطعی نشده و حتماً مذاکرات زیادی پیش روی ماست، ولی کار‌های لازم برای تحقق آن آغاز شده است. کلاً از این بابت مشکل چندانی نخواهیم داشت و اگر قرار بر ماندن باشد، مرد ایتالیایی پیش ما خواهد ماند.

افزایش ۲۰ درصدی

در مورد قرارداد استراماچونی کاملاً بدیهی است که این مربی برای تمدید قرارداد دستمزد بیشتری کسب کند. این طور که بین استقلالی‌ها مطرح شده بود مرد ایتالیایی با افزایش ۲۰ درصدی دستمزد خودش در این تیم می‌ماند. البته در این رابطه یک مسئله بسیار مهم وجود دارد و آن هم آپشن‌های موجود در قرارداد است. در واقع به اصل مبلغ ۲۰ درصد اضافه می‌شود، ولی قطعاً قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا پاداشی‌های جداگانه‌ای دارد که بسیار قابل توجه خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها