کد خبر : 33291

رفتار زشتی که وزارت ورزش با علیرضا بیرانوند کرد (عکس)

رفتار زشتی که وزارت ورزش با علیرضا بیرانوند کرد (عکس)

در حالی که علیرضا بیرانوند سوپراستار فوتبال ایران با آرزوها و امیدهای فراوان راهی کوالالامپور شده است، سخنگوی پرحاشیۀ وزارت ورزش دست به رفتاری نادرست زد.

به گزارش ورزش 11 - علیرضا بیرانوند پسر طلایی فوتبال ایران که اکنون آوازه‌ای جهانی دارد و در فوتبال آسیا به عنوان یک سوپراستار بزرگ و کلیدی شناخته می‌شود و شخصیت کاریزماتیکش باعث شده بازیکنی پرهوادار و محبوب به حساب بیاید، از سوی AFC، به عنوان کاندیدای نهایی مراسم برترین بازیکن سال آسیا برگزیده شد و روز گذشته تهران را به مقصد مالزی ترک کرد تا به دنبال رویاهای جدیدش در مراسم بزرگ AFC شرکت کند.

در حالی که تنها چند ساعت از پرواز بیرانوند به مالزی گذشته بود و هنوز این سوپراستار دوست داشتنی، پایش را به زمین مالزی نگذاشته بود، مازیار ناظمی، سخنگوی همیشه جنجال‌ساز وزارت ورزش، در اقدامی عجیب در فضای مجازی، با انتشار توئیت زیر، رسما مدعی شد که بیرانوند برندۀ عنوان مرد سال آسیا نشده است و این عنوان به بازیکنی دیگر داده خواهد شد.

این ماجرا باعث خشم بسیاری از مخاطبین فوتبال ایران شد، چرا که عملاً ناظمی با تضعیف روحیۀ بیرانوند در فاصلۀ یک روز مانده به برگزاری مراسم برترین‌های سال AFC، او را بازنده خطاب کرده بود!

 

توئیت مازیار ناظمی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها