کد خبر : 33272

داور بازی استقلال و سپاهان شجاعت این کار را دارد؟

داور بازی استقلال و سپاهان شجاعت این کار را دارد؟

مهاجم اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال معتقد است کیفیت بازی این تیم برابر سپاهان بسیار بالا بود و تنها نقطه تاریک این دیدار قضاوت بازی بود که باعث شد این دیدار وارد حاشیه شود.

به گزارش ورزش سه، مهم ترین دیدارهفته در دیار نقش جهان برنده ای نداشت تا نتیجه تساوی در این بازی به سود صدرنشینان جدول تمام شود.

 در رابطه با دیدار سپاهان و استقلال بهتاش فریبا کارشناس و یکی از پیشکسوتان استقلال این تیم اظهارداشت :«  به گواه تمام کسانی که این دیدار را تماشا کردند باید بگویم کیفیت این بازی بسیار قابل قبول بود. هم از لحاظ سرعت و هم از بابت این که این دیدار 4 گل را در بر داشت، از بابت تغییرات سیستم در حین بازی و زوج سازی های فراوان و همچنین تعداد شوت های زیاد و در کل این بازی هر چیزی که می توانست یک بازی خوب داشته باشد درخود داشت.»

 بازیکن سابق ملی پوش استقلال درمورد قضاوت  پر حاشیه تیم داوری هم خاطر نشان کرد:« تنها نقطه تاریک این  بازی زیبا همین قضاوت آقای زاهدی فر بود که متاسفانه آن صحنه به این واضحی را ندید، با وجود اینکه از زاویه دید بسیار مناسبی برخوردار بود  و همین باعث ایجاد حاشیه های زیادی شد .  من  در مصاحبه هایم امروز هم گفتم که جا دارد با توجه به اشتباهات زیاد این داور در چند بازی اخیر در خصوص استقلال  او از طرفداران استقلال عذر خواهی کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها