کد خبر : 33257

فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو استعلام گرفت!


فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو استعلام گرفت!

فدراسیون فوتبال که پس از شکست تیم ملی برابر عراق به دنبال تعیین تکلیف ادامه یا قطع همکاری با مارک ویلموتس است، برای ادامه مذاکره با برانکو از باشگاه پرسپولیس استعلام مالی گرفت!

به گزارش مهر،  فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد مذاکرات خود با برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی مارک ویلموتس را ادامه دهد تا در صورت بن بست در ادامه همکاری با سرمربی فعلی بتواند سرمربی پیشین پرسپولیس را جذب کند.

برانکو برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خواهان تعیین تکلیف وضعیت مارک ویلموتس شد و سپس درباره مدت همکاری و نحوه دریافت مطالبات خود از پرسپولیس با سفیر ایران در کرواسی گفتگو کرد.

از قرار معلوم دو طرف برای عقد قرارداد سه ساله به توافقات اولیه رسیده اند اما برانکو هرگونه توافق نهایی را منوط به دریافت طلب خود از پرسپولیس و پرداخت مالیاتش در ایران کرده است.

موضوعی که باعث پیگیری و استعلام مسئولان فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد مالی برانکو با سرخپوشان شده است. باشگاه پرسپولیس نیز بطور شفاهی میزان مطالبات برانکو را اعلام کرده است و عنوان داشته پولی برای پرداخت به وی در اختیار ندارد.

فدراسیون در حالی باید برانکو را متقاعد به حضور در تهران برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کند که وی حدود ۹۶۰ هزار یورو از سرخپوشان پایتخت طلب دارد و هنوز هیچ تخفیفی بابت این موضوع نداده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها