کد خبر : 33190

اولین اظهارنظر استراماچونی بعد از تساوی با سپاهان

اولین اظهارنظر استراماچونی بعد از تساوی با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: عکس العمل بازیکنانم پس از صحنه مشکوک خوب و از ابتدا هدفمان برد بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان اظهار داشت:در نیمه اول بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم.

او در ادامه افزود: حدود ۷۰ درصد ماکیت توپ در اختیار استقلال بود و باید بگویم عکس العمل بازیکنانم پس از صحنه مشکوک به پنالتی بسیار خوب بود.

او ادامه داد: از دقیقه اول تا پایان بازی، فوتبال هجومی از خودمان به نمایش گذاشتیم و به خاطر عکس‌العمل بازیکنانم بعد از آن صحنه‌ای که پنالتی گرفته نشد خوشحال هستم.

او در ادامه تصریح کرد: مدتی بود که در وقت‌های اضافه گلی دریافت نکرده بودیم، اما شرایط بازی به شکلی بود که سپاهان به دنبال ارسال توپ بلند بود و آن‌ها ۳-۴ بازیکن مناسب برای سرزنی داشتند. این موضوع برای هیچ تیمی راحت نیست. ما متاسفانه بهترین سرزن خود یعنی سیاوش یزدانی را از دست دادیم، اما من از عملکرد تیم راضی هستم، زیرا سپاهان از مساوی برابر استقلال خوشحال بود. حتی وقتی ۲ بر یک بودیم، ۲ موقعیت خوب دیگر داشتیم. ذهنیت تیم ما بعد از بازی تبریز و اصفهان نشان می‌دهد که تیم در حال پیشرفت است.

سرمربی استقلال در واکنش به اشتباهات زاهدی فر در دیدار با سپاهان عنوان کرد: در ابتدا می‌خواهم به یک نکته کلی اشاره کنم. می‌توانم قبول کنم داور نتوانست پنالتی را به دلایل مختلف ببیند، اما سوال من این بود که چرا ۵ داور دیگر به او کمک نکردند؟ در پایان مسابقه نیز با بازیکنان سپاهان صحبت کردم. همه بازیکنان و ما در ایران حرفه‌ای هستیم و فکر می‌کنم که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان و مربیان خارجی می‌آورند، می‌خواهند سطح لیگ را بالا ببرند. اگر می‌خواهیم که همه با هم رشد کنیم و بهتر شویم، خیلی مشکل است که این اتفاقات رخ بدهد به ویژه وقتی که باشگاه به این داور اعتراض کرده است. مردم در این مورد شاید فکر‌های بد بکنند. من حرف داور را قبول می‌کنم که صحنه را ندیده است، اما نمی‌توانم بپذیرم ۵ دستیار او به راحتی صحنه را ندیدند. اعتراض من بزرگتر از کلیت این مسابقه و برای فوتبال ایران است. بعضی از بازیکنان به من گفتند که به این شکل بوده و من گفتم که باید کار کنیم همگی تا شاهد پیشرفت باشیم.

او در واکنش به این موضوع که پیش از این مدعی شده بود می‌خواهد استقلال را در این دیدار ببیند، بیان کرد: من به دلیل دو گلی که به ثمر رساندیم، از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم. اگرچه سپاهان در دقیقه آخر گل مساوی را زد و همه ما از این نتیجه ناراحت هستیم. در نشست خبری دیروز گفتم که بازی یازدهم لیگ برای ما دیداری است که می‌توانیم در آن تیم را بررسی کنیم. بازی مهمی بود، اما مسیر خیلی طولانی است. برای ما عالی بود که تیم من عملکرد خود را نشان داد و این عملکرد در بدترین حالت اتفاق افتاد، زیرا سپاهان گل اول را به ثمر رساند. تیم قلعه نویی و سپاهان اگر گل اول را به ثمر برسانند، به یک شرایط فوق العاده می‌رسانند. ما مشکلاتی داشتیم و زمان داریم تا مشکلات را حل کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها