کد خبر : 33140

برانکو منتظر فسخ قرارداد ویلموتس است یا کالدرون؟

برانکو منتظر فسخ قرارداد ویلموتس است یا کالدرون؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس که با این تیم در 3 فصل متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسید و همراه با سرخ‌ها حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرد، دیروز برای سومین بار با صادق، سفیر ایران در کرواسی، دیدار کرد.

به گزارش روزنامه خراسان، برانکو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «تشکر از دوستم آقای صادق کسی که به او اعتماد دارم و دارای اقتدار است و می‌تواند کمک کند. کسی که تلاش زیادی برای کمک به فوتبال ایران، پرسپولیس و من کرد. از او خیلی ممنونم.‌»

پست اینستاگرامی برانکو پس از این دیدار نشان از رضایت وی از ملاقات با سفیر ایران داشته و به نظر می‌رسد این دیدار، مذاکره نهایی برای بازگشت برانکو به ایران بوده‌ و باید دید بازگشت وی به ایران چه زمانی به طور رسمی مورد تایید قرار خواهد گرفت.

همه می‌دانند سفیر ایران در کرواسی به دستور وزیر ورزش و در‌پی توافق تاج با سلطانی‌فر مذاکراتی با برانکو انجام می‌دهد تا به محض توافق نهایی فدراسیون فوتبال با ویلموتس، این مربی عهده‌دار هدایت تیم ملی شود. برانکو برای این‌که فوتبال ایران بهانه‌ای دست ویلموتس نداده باشد، در‌پی ملاقات‌های اخیر خود با سفیر این جلسات را به مذاکره درباره پرسپولیس و لابد مطالبات ربط داده و از آن‌سو انصاری‌فرد هم طی روزهای اخیر به شکل مصلحتی تماس با برانکو را رد کرد و عنوان داشت که ما نیم‌فصل درباره کالدرون تصمیم می‌گیریم.

اخبار واصله حاکی از این است که برانکو در این دیدارها بندهای قرارداد احتمالی خود با تیم ملی را مورد بحث قرار داده و جلسه دیروز برای قرارداد نهایی بوده است. تاج به زودی با ویلموتس جلسه خواهد داشت و اگر رئیس فدراسیون فوتبال بتواند با ویلموتس برای جدایی به توافق برسد، برانکو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی خواهد شد. در این‌میان برانکو بعد از هر دیداری که با سفیر داشته از باشگاه پرسپولیس یاد کرده و این در‌حالی است که وی پاسخ تماس‌های این باشگاه را نمی‌دهد و مسئولان این تیم کاملا از وی بی‌خبر هستند. یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار خراسان ورزشی گفت: «از وزارت ورزش با باشگاه تماس گرفته‌ و اعلام کرده‌اند که برانکو سرمربی بعدی تیم ملی است و پرسپولیس نباید روی بازگشت مربی سابق خود حساب باز کند.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها