کد خبر : 33132

بازیکن استقلال در لیست تراکتور نیست

بازیکن استقلال در لیست تراکتور نیست

باشگاه تراکتور خبر توافق اولیه با میلاد باقری بازیکن استقلال را رد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالی که گفته می‌شود باشگاه تراکتور تبریز مذاکراتی با میلاد باقری بازیکن نیمکت نشین تیم فوتبال استقلال تهران انجام داده است و با پیشنهاد مالی خوب توانسته رضایت این بازیکن را جلب کند و فقط رضایت نامه این بازیکن مانده تا به سرخپوشان تبریزی بپیوندد، اما مدیررسانه‌ای تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.  

وحید خوش زرع مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتور در گفت‌‎وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی نداشتیم و مسائل مطرح شده درباره تمایل باشگاه تراکتور به جذب میلاد باقری بازیکن استقلال صحت ندارد و گمانه زنی رسانه هاست. در  حال حاضر تمرکزمان روی ۵ بازی باقی مانده در نیم فصل اول است چرا که فرصت خوبی داریم تا با استفاده از میزبانی در ۴ بازی و با حمایت هواداران خود شکست‌های اخیر را جبران کنیم. به هر حال رقبای ما در صدر جدول بازی‌های رودر رو مقابل یکدیگر دارند و این موضوع به نفع ماست تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهیم.  

او بیان کرد: در جلسه هماهنگی قبل از بازی تیم ما برابر تیم پیکان مصوب شد که بلیت این بازی رایگان باشد و هواداران تراکتور با ارائه کارت ملی بلیت تهیه کنند و بازی تیم خود را در ورزشگاه قدس تماشا کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها