کد خبر : 33055

استراماچونی از استقلالی‌ها خداحافظی می‌کند؟


استراماچونی از استقلالی‌ها خداحافظی می‌کند؟

استراماچونی در صورتی که مسئولان باشگاه استقلال نتواند مشکلات مالی آبی پوشان را برطرف کنند از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال طی هفته‌های اخیر برای دریافت طلب بازیکنان تیمش تهدید به استعفا کرد تا از این طریق بتواند مدیران باشگاه را مجاب کند تا پول‌های شاگردانش را به حساب‌های آن‌ها واریز کنند. مسئولان در ۲ هفته اولتیماتوم مرد ایتالیایی موفق شدند با تامین پول از حامی مالی درصدی از طلب بازیکنان را به حساب‌های آن‌ها واریز کنند.

در این میان ۸ آبی پوش دیگر به همراه استراماچونی و مربیان استقلال موفق نشدند حقوق عقب افتاده خود را دریافت کنند. این موضوع باعث قهر استرا در تمرین شده است.

مدیران استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی به این نتیجه رسیدند تا پیگیر دریافت پول انتقال تیام به باشگاه عجمان باشند تا حقوق ۲ ماه مرد ایتالیایی را به ارزش ۵۷ هزار یورو به همراه دستیاران او پرداخت کنند.

مدیران باشگاه استقلال با با عجمان مذاکره کردند تا هر چه زودتر بخشی از پول باقی مانده به حساب استقلالی‌ها واریز شود تا طلب سرمربی تیم پرداخت کنند. چرا که تهدید و اولتیماتوم دوباره استراماچونی می‌تواند پیامد منفی برای باشگاه استقلال در برداشته باشد.

استراماچونی در جدید‌ترین تهدید خود عنوان کرده تنها تا روز شنبه یعنی بازی تیمش برابر تیم فوتبال سپاهان برای دریافت مطالبات خود صبر خواهد کرد و در صورتی که پولی از باشگاه نگیرد پس از پایان این بازی از استقلال خداحافظی می‌کند.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه هفته آتی به مصاف تیم سپاهان می‌رود و مدیران استقلال طی امروز و فردا فرصت دارند تا پول استراماچونی را تامین کنند در غیر این صورت اگر مرد ایتالیایی از استقلال خداحافظی کند، آبی پوشان با بحران جدی مواجه خواهند شد. بدون شک این آخرین فرصت سرمربی آبی‌ها به مدیران باشگاه خواهد بود چرا که پیش از این نیز مرد ایتالیایی بار‌ها و بار‌ها به مسئولان باشگاه اولتیماتوم داده بود.

استراماچونی در بخشی از صحبت هایش درباره شرایط خود در باشگاه استقلال به یک سایت ایتالیایی گفت: نمی‌خواهم و نمی‌توانم درباره شرایطم در استقلال صحبت کنم، اما همانطور که پیش از این هم گفتم کار با شرایط کنونی واقعا دشوار است. به زودی چیز‌های مهمی درباره آینده خواهیم فهمید.

به هر ترتیب استراماچونی که از ابتدای این فصل هدایت آبی پوشان را برعهده گرفته، تا به اینجای کار نتایج خوبی در این تیم کسب کرده، اما از نظر او شرایط در استقلال چندان مناسب نیست. سرمربی ایتالیایی استقلال پیش از این تهدید کرده بود، در صورتی که مسئولان باشگاه نتوانند مشکلات مالی تیم را برطرف کنند، از استقلال جدا خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها