کد خبر : 33053

لژیونر فوتبال ایران در لیست سیاه تیم معروف انگلیسی


لژیونر فوتبال ایران در لیست سیاه تیم معروف انگلیسی

یک روزنامه انگلیسی از هافبک ایرانی برایتون به عنوان یکی از ۵ بازیکن خروجی این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی نام برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه برایتون اند هاوو ایندیپندنت در گزارشی از پنج بازیکنی که برایتون و هاو آلبیون ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آن‌ها را بفروشند، نام برد. نام علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان نیز در میان این بازیکنان به چشم می‌خورد.

پنجره نقل و انتقالات ژانویه به سرعت نزدیک می‌شود. بسیاری از باشگاه‌های سراسر اروپا گزینه‌های خود را ارزیابی خواهند کرد و برایتون و هوو آلبیون هم از این قاعده مستثنی نیست.

برایتون در این هفته با تمدید ۲ ساله قرارداد گراهام پاتر سرمربی خود (تا سال ۲۰۲۵)، از او حمایت کرد. برایتون ممکن است در ژانویه به دنبال اضافه کردن چند بازیکن به ترکیب تیمش باشد، اما احتمال دارد بازیکنانی را هم که در تیم پاتر حضور چندانی در ترکیب ندارند، بفروشد.

این گزارش سپس به معرفی ۵ گزینه خروجی برایتون اشاره کرده و درباره علیرضا جهانبخش نوشت: این مهاجم ایرانی در ژوئیه ۲۰۱۸ با ۱۷ میلیون پوند از AZ آلکمار به برایتون پیوست. او در فصل گذشته در ۲۴ بازی لیگ و جام حذفی برای تیم کریس هیوتن موفق به گلزنی نشد و در دوران مربیگری گراهام پاتر فقط یک بار در بازی جام اتحادیه برابر بریستول به میدان رفت. جهانبخش در آخرین مسابقه تیمش مقابل لستر یک ذخیره بی استفاده بود.

پاتر با وجود زمان محدود بازی جهانبخش، اغلب در مورد رفتار خوب او در تمرین صحبت کرده است. سرمربی این تیم اخلاق کاری او را کاملا تحسین می‌کند، اما تاکنون به این مهاجم فرصتی برای حضور در لیگ برتر داده نشده است. صحبت‌هایی در مورد استفاده از او به عنوان مدافع-هافبک راست برای ایجاد رقابت برای مارتین مونتویا وجود داشت، اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

وقتی از پاتر در ماه اکتبر سؤال شد که آیا جهانبخش در ماه ژانویه تیم را ترک خواهد کرد یا نه، پاتر پاسخ داد: جواب بله و نه است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها