کد خبر : 33019

رفتن ویلموتس و آمدن برانکو حداقل ۴۰ میلیارد تومان آب می‌خورد

رفتن ویلموتس و آمدن برانکو حداقل ۴۰ میلیارد تومان آب می‌خورد

رفتن ویلموتس و آمدن برانکو حداقل ۴۰ میلیارد تومان برای یک سال آب می‌خورد و این اولین نتیجه یک انتخاب سراپا غلط توسط فدراسیون ۵ ستاره فوتبال است.

به گزارش پرسپولیس ، کسی که دلش برای پرسپولیس بسوزد، اول از هر چیز می‌پرسد رفتن برانکو و آمدن کالدرون و جونیور چقدر آب خورد؟ کسی که دلسوز استقلال باشد، می‌پرسد رفتن شفر و آمدن استراماچونی چقدر هزینه داشت؟ کسی که دلسوز تیم ملی و کلاً فوتبال ایران باشد، می‌پرسد رفتن کی‌روش و آمدن ویلموتس چند میلیون دلار هزینه برد؟

این روز‌ها بحث حضور برانکو در تیم ملی داغ است، آن هم در حالی که هنوز هیچ‌یک از فدراسیونی‌ها حاضر نشده‌اند مبلغ قرارداد ویلموتس را رسانه‌ای کنند. تیم ملی اساساً مثل پرسپولیس و استقلال از نگاه‌ها دور است و طبق روال عادی برنامه مردم، چون نامحرم هستند، نباید چیزی از مبلغ قرارداد ویلموتس، استراماچونی و کالدرون بدانند، اما آیا کسی می‌پرسد رفتن ویلموتس و آمدن برانکو چقدر هزینه دارد؟ شاید بگویید رفتن به جام جهانی ارزشش را دارد. در آن صورت این سؤال مطرح می‌شود که چرا عده‌ای می‌گفتند کی‌روش در تیم ملی و برانکو در پرسپولیس پول مفت می‌گیرند و مبلغ قراردادشان بالاست؟

آیا ۲ بار رفتن به جام جهانی و آبروداری جلوی آرژانتین و اسپانیا و پرتغال و… ارزش سالی ۱/۲ یا ۱/۴ میلیون دلار را نداشت؟ پس چرا الان سالی حدود ۱/۵ میلیون دلار به ویلموتس می‌دهیم؟ آیا قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس و شاد کردن میلیون‌ها پرسپولیسی ارزش ۱/۴ میلیون دلار را نداشت؟ استقلالی‌ها می‌توانند بگویند شفر خیلی خوب نتیجه نگرفت و یا پسرش به سمت انتقال بازیکن رفت و ما هم یک مربی بهتر آوردیم، اما این نظریه در مورد تیم ملی و پرسپولیس اصلاً درست نیست و خریداری ندارد. امروز هم رفتن ویلموتس و آمدن برانکو حداقل ۴۰ میلیارد تومان برای یک سال آب می‌خورد و این اولین نتیجه یک انتخاب سراپا غلط توسط فدراسیون ۵ ستاره فوتبال است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها