کد خبر : 33017

جواب عجیب مهاجم پرسپولیس: دوست ندارم دروغ بشنوید!

جواب عجیب مهاجم پرسپولیس: دوست ندارم دروغ بشنوید!

علی علیپور نسبت به نیمکت نشینی در بازی با صنعت نفت واکنش جالبی داشت. او با لحنی ناراحت و توام با عصبانیت گفت: نمی‌خواهم مصاحبه کنم، دوست ندارم دروغ بشنوید.

به گزارش پارس فوتبال ، خط و نشان کالدرون برای علی علیپور در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته و قبل از بازی با صنعت نفت یک مسئله عادی نبود. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با نیمکت نشین کردن ستاره هایی مثل سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده نشان داده با بزرگان تیمش تعارف ندارد و در صورت نیاز از نام آن‌ها عبور می‌کند.

موضوعی که حالا گریبان علی علیپور را گرفت. کالدرون بعد از صحبت جالب توجهش آقای گل دو فصل اخیر پرسپولیس را به نیمکت فرستاد تا مهدی عبدی جوان جانشین او در نوک خط حمله شود. دلیل نیمکت نشینی علیپور هم کاملا مشخص است. کالدرون می‌گوید تیمش به اندازه کافی در زمین موقعیت ایجاد می‌کند اما بازیکنان و مهاجمان پرسپولیس آن را تبدیل به گل نمی‌کنند و به همین دلیل گله دارم.

کالدرون بعد از عبور از نام جونیور براندائو، حالا تابلو ورود ممنوع به ترکیب اصلی را مقابل علیپور گرفت. هر چند که این مهاجم از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد اما تصمیم آقای سرمربی چندان به مذاق مهاجم جوان خوش نیامده است. این را از لحن علیپور بعد از پایان بازی و قرار گرفتن مقابل خبرنگاران فهمید.

علی علیپور که این روزها فشار شدید هواداران را پشت خود و تیغ انتقاد سرمربی را زیر گلوی خود احساس می‌کند، با دوری از رسانه ها به دنبال بازگشت به ساحل آرامش و اوج گرفتن دوباره است. اما انگار نیمکت نشینی در جام حذفی صبر او را تمام کرده و واکنش ۱۰ ثانیه ای علیپور را به همراه داشته است.

زمانی که مهاجم مازنی پرسپولیس با عبور از مقابل خبرنگاران قصد خروج از آزادی را داشت، به درخواست خبرنگاران مبنی بر انجام مصاحبه جواب منفی داد. او با ناراحتی توام با عصبانیت گفت: مصاحبه نمی‌کنم و نکنم بهتر است. دوست ندارم دروغ بشنوید و به همین دلیل مصاحبه نمی‌کنم!

واکنشی عجیبی که اوج فشار بر روی علیپور را نشان می‌دهد. این بازیکن که در ابتدای فصل به دنبال خروج از پرسپولیس و ادامه دادن فوتبالش در خارج از کشور بود، پس از کش و قوس فراوان در تیم باقی ماند اما حالا همه چیز علیه اوست. فرصت سوزی مداوم به دلیل وجود استرس در مسابقات پرسپولیس، سکوها و حالا مربی را منتقد علیپور کرده و همین امر تمرکز را از ذهن و دقت را از ساق پای او گرفته است. مسئله ای مهم که با سیاست درستی از سوی مدیریت و کادر فنی حل خواهد شد و در صورت برداشته شدن فشار، باز هم این مهاجم جوان را به جاده گلزنی باز می‌گرداند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها