کد خبر : 32966

پیام درگوشی به چند بازیکن پرسپولیس رسید؛ برانکو با تیم ملی بست!

پیام درگوشی به چند بازیکن پرسپولیس رسید؛ برانکو با تیم ملی بست!

در روز‌هایی که شایعه بازگشت برانکو بعد از ۱۳ سال به تیم ملی شنیده می‌شود، یک پیام ویژه به چند بازیکن پرسپولیس رسیده است؛ برانکو با تیم ملی بست!

به گزارش خبرورزشی، اگر با پرسپولیسی‌ها عیاق باشید و با آن‌ها نشست و برخاست داشته باشید، این روز‌ها چنین جمله‌ای را مکرر در جمع‌شان می‌شنوید؛ برانکو سرمربی تیم ملی شده.

مربی کروات این روز‌ها سکوت کرده. جواب تماس‌ها را از ایران نمی‌دهد. به تازگی اما باخبر شدیم دو، سه بازیکن پرسپولیس پیام ویژه‌ای دریافت کرده‌اند که «برانکو قطعاً سرمربی تیم ملی شده است.» منبع این پیام کاملاً موثق بوده، به همین خاطر در اردوی قرمز‌ها همه باور دارند به زودی برانکو به تهران بازمی‌گردد و روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند.

حتی باخبر شدیم بعد از شنیدن این پیام، یکی دو بازیکن پرسپولیس هم تلفنی با برانکو صحبت کرده‌اند. اینکه در این تماس تلفنی چه حرف‌هایی رد و بدل شده و محتوای صحبت‌ها چه بوده، مشخص نیست ولی قطعاً برانکو در این تماس‌ها خبر قطعی را داده است. ظاهراً کار تمام شده و در این بین مانده حل یکی دو مشکل برای امضای قرارداد. با یکی از بازیکنان پرسپولیس گفت‌وگوی کوتاهی در این زمینه داشتیم که گفت: «ما هم خبر حضور برانکو را شنیدیم و البته شنیدیم که با تیم ملی بسته است.»

ظاهراً فدراسیون فوتبال فقط منتظر است قرارداد مارک ویلموتس بلژیکی فسخ شود. این مربی که هر بار یک چیز را بهانه می‌کند تا به ایران نیاید، حالا هم اتفاقات اخیر را بهانه کرده و مدام امروز و فردا می‌کند. البته او در ایمیلی که دیروز به فدراسیون داد از تاج خواست جلسه‌ای برای ادامه همکاری برگزار کنند. رئیس فدراسیون برای او نوشت باید مدام در ایران باشد و برای تیم ملی کار کند؛ شرطی که البته بعید به نظر می‌رسد ویلموتس با آن موافقت کند، چون او در اروپا به مربی «تنبل» معروف است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها