کد خبر : 32940

اعتراف ستاره نساجی :به جای توپ پای علی کریمی را زدم!

اعتراف ستاره نساجی :به جای توپ پای علی کریمی را زدم!

هافبک تهاجمی این فصل نساجی بعد از حدود ۳۰ دقیقه حضور در زمین مسابقه به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

به گزارش پارس فوتبال ، نساجی در روزی که نمایش خوبی در برابر استقلال و در ورزشگاه مملو از جمعیت وطنی قائمشهر داشت در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. اما یکی از اتفاقات تلخی که برای نساجی رخ داد مصدومیت محمد مهدی نظری هافبک تهاجمی و مهاجم این تیم بود. نساجی در حالی که نیمه اول را با یک گل واگذار کرده بود بعد از دریافت گل دوم در همان ابتدای نیمه دوم دست به تعویض زد تا نتیجه را تغییر بدهد. محمد مهدی نظری که در این فصل بیشتر در پست هافبک تهاجمی بازی می کند در دقیقه ۵۸ بازی به جای علی اصغرعاشوری به میدان آمد. نساجی در درقیقه ۶۰ بازی توسط محمد عباس زاده به گل رسید تا دقایق باقیمانده را برای جبران نتیجه تلاش کند اما در دقیقه ۸۳ مهدی نظری هافبک این تیم مصدوم شده و از بازی خارج شد. البته نساجی یک تعویض داشت و محمد قاضی دیگر بازیکن باتجربه این تیم به جای نظری به میدان آمد.

محمد مهدی نظری درباره مصدومیتش گفت:

    ” وسط زمین آمدم پاس بدهم ، علی کریمی پایش را ستون کرد و من پای او را زدم؛ متاسفانه هم مچ و هم زانویم آسیب دید.”

او درباره میزان مصدومیتش هم گفت:

    ” امروز عصر پزشک معاینه ام می کند و مشخص می شود وضعیتم چگونه است. الان قوزک پایم ورم کرده و کمی از بابت زانویم نگران هستم.”

بازیکن سابق تیم استقلال و فجرسپاسی درباره بازی روز گذشته گفت:

    “بازی خیلی خوبی بود اما فوتبال روی خوشش را به ما نشان داد و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. در این بازی گل های بدی روی دو غفلت دریافت کردیم. موقعیت هایی هم داشتیم و شرایط به گونه ای نبود که ببازیم و حتی می توانستیم برنده بازی باشیم.”

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها