کد خبر : 32915

خط حمله استقلال درآستانه تغییرات اساسی

خط حمله استقلال درآستانه تغییرات اساسی

تغییراتی در خط حمله تیم فوتبال استقلال در پایان نیم فصل لیگ برتر ایجاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ برتر دیداری را با نساجی مازندران برگزار کرد و در نهایت با برتری ۲ بر یک مقابل این حریف در ورزشگاه وطنی قائمشهر به رتبه سوم و ۲ امتیازی صدر جدول رسید.

علی کریمی و مهدی قائدی، گلزنان استقلال در این دیدار بودند. هافبک دفاعی ملی پوش آبی‌ها با ثبت سومین گل خود در این فصل در جایگاه سوم برترین گلزنان این تیم قرار گرفت. البته قائدی ریزنقش هم با پیش افتادن از شیخ دیاباته به بهترین گلزن استقلال و دومین گلزن برتر لیگ تبدیل شد.

شاگردان آندره آ استراماچونی با هفت گل اختلاف نسبت به دومین تیم خط حمله برتر لیگ یعنی پیکان ۱۶ گله بهترین خط آتش فصل را هم در اختیار دارند و تنها تیمی هستند که میانگین گلزنی شان عدد ۲ را رد کرده و به ۲/۰۹ گل به ازای هر بازی رسیده است.

در چنین وضعیتی سرمربی ایتالیایی همچنان نسبت به آینده خط حمله تیمش نگران است و دلیل این موضوع را هم کمبود نفرات تاثیر گذار در نوک خط حمله استقلال می‌داند.

با توجه به وضعیت این روز‌های مرتضی تبریزی و میخکوب شدن این بازیکن به نیمکت به احتمال فراوان او در نیم فصل از جمع آبی پوشان پایتخت جدا می‌شود. اکنون پیشنهاد مالزیایی دارد و در چنین شرایطی بحث پیشنهاد تیم‌های انگلیسی هم به قائدی مطرح شده است. با توجه به سابقه فروش اللهیار صیادمنش جوان به تیم فنرباغچه ترکیه بعید نیست با جدی شدن پیشنهاد بریتانیایی ها، مدیران استقلال ملی پوش خود در تیم ملی امید را هم مانند اللهیار در سبد فروش قرار بدهند. در این حالت، وضعیت برای استرا سخت‌تر هم می‌شود چراکه او تنها می‌تواند از شیخ و سجاد آقایی در ترکیب خود استفاده کند.

استراماچونی در نشست خبری پس از بازی با نساجی با اشاره به لزوم تقویت استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد: تیم‌هایی در لیگ هستند که بازیکنان مهمی دارند. حقوق‌هایی که به بازیکنان خودمان می‌دهیم، از سال گذشته کمتر است. امسال به جای چهار بازیکن خارجی، با دو بازیکن خارجی بازی می‌کنیم. در برخی پست‌ها بازیکن نیاز داریم و بازیکنان ذخیره نداریم. باید از بازیکنانم تشکر کنم، اما تیم ما کامل نیست. امیدوارم اگر همینطور در کنار هم ادامه دهیم، باشگاه در پنجره بعدی نقل‌وانتقالات همان انگیزه و اشتیاقی که ۳۰ میلیون هوادار استقلال دارد، داشته باشد. این اشتیاق نه فقط در بازی با کلمات بلکه در واقعیت این اشتیاق باید وجود داشته باشد.

استرا همچنان همچنان روی جذب یک بازیکن خارجی دیگر اصرار دارد و در چنین وضعیتی مدیران باشگاه تا نیم فصل فرصت دارند با استخدام بازیکن موردنظر سرمربی شان جلوی اعتراض جدید او را بگیرند تا در نهایت برای نیم فصل دوم استقلال در خط حمله مشکلی نداشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها