کد خبر : 32911

فریم به فریم با اعتراض جالب استرا با لوگونمایی استقلال! (عکس)

فریم به فریم با اعتراض جالب استرا با لوگونمایی استقلال! (عکس)

روز گذشته سرمربی تیم استقلال به شکلی جالب اعتراض خود را نسبت به داور بازی نشان داد.

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال روز گذشته با دو گل نساجی را شکست داد تا به رده سوم لیگ برتر صعود کند. این صعود بزرگ در حالی رقم خورد که آبی پوشان تهرانی با این نتیجه رقیب سنتی را جا گذاشتند و حالا مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شوند.

آندره استراماچونی سرمربی استقلال با این برد روند خوب خود را ادامه داد و همچنین بر میزان محبوبیت خود افزود. پیش از شروع بازی و پس از پایان مسابقه هواداران نیز به شدت سرمربی ایتالیایی خود را تشویق کردند؛ کسی که حالا به طلسم ۱۳۰۰ روزه آبی ها پایان داده و همچنین با رفتار منحصر به فرد خود، شمایلی تازه از استقلال را به نمایش گذاشته است.

سکوت او در مقابل اعتراض های سرمربی تیم رقیب، پیش از بازی با تراکتور با جملاتی تند خاتمه یافت و رگه های جدید از ادبیات اعتراضی او در قائمشهر دیده شد؛ جایی که پس از فریاد بر سر داور وسط، لوگوی استقلال را به کمک داور نشان داد و با وجود این که کسی نمی‌داند او دقیقا چه به داور گفته اما از تصاویر این طور برداشت می‌شود که اشتباه داوری را به تیم تحت هدایتش ارتباط داده بنا به گفته مدیر رسانه ای تیم خواهان احترام به استقلال شده است.

استراماچونی شاید هنوز به میزان محبوبیت سه سرمربی سابق استقلال نرسیده باشد اما این پله ها را هر چه سریع‌تر طی می‌کند و هیچ بعید نیست در ماه های آینده اتفاقاتی را رقم بزند که حضورش در فصل آینده را نیز تضمین کند. کسی که شروع خوبی در تهران نداشت و تا پای اخراج هم پیش رفت اما حالا بهترین عملکرد را در بین تازه واردها ثبت کرده است.

عکس از امیرحسین خیرخواه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها