کد خبر : 32879

و سرانجام استقلال بالای سر پرسپولیس ایستاد

و سرانجام استقلال بالای سر پرسپولیس ایستاد

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر موفق به شکست نساجی مازندران شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) و در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال خاتمه یافت تا روند خوب و روزهای رؤیایی این تیم ادامه داشته باشد. علی کریمی (33) و مهدی قائدی (50) زننده گل‌های استقلال بودند. محمد عباس‌زاده نیز دقیقه 61 یکی از گل‌های خورده نساجی را جبران کرد.

شاگردان استراماچونی با این پیروزی 21 امتیازی شده و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. نساجی نیز با همان 11 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند. استقلال با هشتمین برد پیاپی خود (در لیگ و جام حذفی) از پرسپولیس عبور کرد و بعد از بیش از 1300 روز بالاتر از سرخپوشان در جدول رده‌بندی ایستاد. آبی‌پوشان شنبه هفته آینده در اصفهان با سپاهان بازی می‌کنند و در هفته سیزدهم نیز در ورزشگاه آزادی باید به دیدار شهر خودرو بروند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی(55 - آرش رضاوند)، مهدی قائدی(70 - علی دشتی) و شیخ دیاباته.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها