کد خبر : 32877

واکنش حرفه‌ای استراماچونی به سبقت گرفتن استقلال از پرسپولیس

واکنش حرفه‌ای استراماچونی به سبقت گرفتن استقلال از پرسپولیس

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش مصاف مهمی را از نساجی برده و از این بابت خوشحال است.

به گزارش خبرآنلاین؛ آندره استراماچونی پس از پیروزی دو بر یک دوشنبه شب تیمش برابر نساجی و قرار گرفتن در جدول رده بندی بالاتر از پرسپولیس گفت: نمی توانیم خوشحال باشیم به خاطر اینکه بالاتر از پرسپولیس هستیم. هدف ما این است که بتوانیم در رده اول جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیریم. 

سرمربی استقلال در مورد شرایط باشگاه و عمل نکردن مسئولان باشگاه به تعهداتی که داشته اند گفت: در مورد شرایط باشگاه هم نمی خواهم صحبت کنم اما کادر فنی من و بازیکنان توجهی به مشکلات ندارند و صددرصد تلاشمان را خواهیم کرد.  ولی فکر می کنم که وظایف یک باشگاه در مقابل تیم خیلی مهم است و ربطی هم به نتایج ندارد و باید به وظایفش عمل کند.

استراماچونی ادامه داد: ما می توانیم برنده بازی‌ها باشیم و توجهی به مشکلات نداشته باشیم اما من یک مربی حرفه ای هستم و وظایفی در قبال باشگاه دارم و باشگاه هم متقابلا وظایفی دارد که باید به آن عمل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید به هواداران استقلال قول قهرمانی بدهید گفت: به نظرم تیم های دیگر بازیکنان خیلی مهمی دارند. حقوق هایی که به بازیکنان می دهیم از فصل قبل خیلی کمتر است. ما دو بازیکن خارجی داریم که نسبت به فصل قبل کمتر است. در برخی پست ها هم بازیکنان ذخیره ندارم. تشکر می کنم از بازیکنانم ولی این تیم هنوز کامل نیست. 

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی بتوانند بازیکنان مد نظر ما را جذب کنند از اظهار نظر در مورد عملکرد داور دیدار برابر نساجی خودداری کرد و گفت: برای آقای رضا مهاجری سرمربی نساجی آرزوی سلامتی دارم. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها