کد خبر : 32797

اقدام غیر قانونی کالدرون

اقدام غیر قانونی کالدرون

کالدرون بین دو نیمه بازی با نفت مسجدسلیمان و به رغم محرومیت وارد رختکن تیمش شد و حتی نکات تاکتیکی را به شاگردانش یادآوری کرد!

به گزارش خبرورزشی، گابریل کالدرون به دلیل اظهارات غیرفنی و تند از بازی با نفت مسجدسلیمان محروم بود. سرمربی پرسپولیس نه تنها از نشستن روی نیمکت تیمش محروم بود بلکه قبل و بین دو نیمه دیدار با نفت مسجدسلیمان نیز اجازه حضور در رختکن را نداشت اما...

همان‌طور که در تصاویر تلویزیونی دیدیم گابریل کالدرون قبل از شروع مسابقه با نفت مسجدسلیمان به جایگاه ویژه رفت و مسابقه تیمش را کنار محمدحسن انصاری‌فرد و مهرداد خانبان (آنالیزور پرسپولیس) تماشا کرد. شاید ندانید، اما شنیدیم پس از سوت پایان نیمه اول، گابریل کالدرون که روی سکو‌ها نشسته بود راهی رختکن تیمش شد! تا جایی که ما می‌دانیم مربیان محروم حق ندارند تیم خود را کوچ کنند و حتی طبق قوانین اجازه هم ندارند بین دو نیمه وارد رختکن تیم خود شوند. با این حال کالدرون بین دو نیمه بازی با نفت مسجدسلیمان و به رغم محرومیت وارد رختکن تیمش شد و حتی نکات تاکتیکی را به شاگردانش یادآوری کرد!

ظریفی در همین رابطه می‌گفت: «دلیل اینکه پرسپولیس نیمه مربیان را در خانه به حریف واگذارکرد همین موضوع بوده است!» حرفی که چندان هم بیراه نیست! تجربه ۱۱ هفته گذشته از لیگ برتر نشان می‌دهد کالدرون معمولاً در ۴۵ دقیقه دوم که به نیمه مربیان مشهور است قافیه را به رقیبان پرسپولیس باخته است. این بار هم همان اتفاق افتاد. در حالی که زمین و زمان دیدند مهاجمان سرعتی نفت مسجدسلیمان پشت سر مدافعان کند پرسپولیس را هدف قرار داده و بار‌ها تک به تک شدند، اما این نقطه ضعف بارز را کالدرون ندید که ندید!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها