کد خبر : 32791

یک اتفاق خوب برای هواداران پرسپولیس

یک اتفاق خوب برای هواداران پرسپولیس

کانون هواداران پرسپولیس در بخش جایزه آسیایی رویایی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گواهینامه شایستگی دریافت کرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نامه‌ای به امضای داتو وینزور جان (دبیر کل) به فدراسیون فوتبال ایران، کانون هواداران پرسپولیس را در جریان جایزه‌های آسیایی رویایی ۲۰۱۹، مستحق دریافت گواهینامه شایستگی معرفی کرد.

کانون هواداران پرسپولیس این گواهینامه را در پی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خیرخواهانه و انسان دوستانه، چون جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده، کمک به افراد بی‌خانمان و مواردی از این دست، دریافت کرد.

در این نامه که همراه با لوح و گواهینامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد، چنین آمده است.

جناب آقای ابراهیم شکوری

سرپرست محترم دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران

به این وسیله، قدردانی خود را از کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای صرف وقت و تلاش ایشان در خصوص کاندیدایی جایزه آسیایی رویایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۹ (سازمان‌های غیر دولتی) تقدیم می‌داریم. برندگان هر گروه توسط پانل‌های داوری مستقل و بر پایه معیار‌های وضع شده کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شده‌اند.

متاسفانه ایشان موفق به کسب یکی از سه جایزه بهترین‌ها نشدند، ولی ما موقعیت را مغتنم می‌شماریم و گواهینامه شایستگی آسیایی رویایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۹ را به کانون هواداران باشگاه پرسپولیس اهدا می‌نماییم تا به این وسیله قدردانی خود را برای حضور ایشان ابراز داشته و از همکاری ایشان با اجتماعات محلی در ورزش عظیم فوتبال تشکر نماییم. کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرف آن اجتماعات از سعی و تلاش کانون هواداران پرسپولیس تشکر می‌نماید.

ما برای این کانون در فعالیت‌های آتی ایشان بالاترین موفقیت‌ها را آرزومندیم. امیدواریم در سال ۲۰۲۰ آن‌ها در جوائز آسیایی رویایی کنفدراسیون حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ پیش از این در بخش انفرادی، جوایز آسیایی رویایی ۲۰۱۹ علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس مقام دوم و مدال نقره را دریافت کرده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها