کد خبر : 32790

چرا کالدرون نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار بیاید؟


چرا کالدرون نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار بیاید؟

شجاع خلیل زاده که به گواه کارشناسان طی فصول اخیر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در خط دفاعی محسوب می‌شود، اکنون با نظر کالدرون روی نیمکت می‌نشیند که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل زاده که طی فصول اخیر در تراکتور، سپاهان و پرسپولیس همیشه به عنوان یکی از مدافعان برتر میانی فیکس بازی کرده است، در بازی با ماشین‌سازی تبریز و در اقدامی عجیب از سوی گابریل کالدرون مدافع راست شد. موضوعی که باعث شده او نتواند قابلیت کیفی مناسبی که انتظار می‌رود را به اجرا بگذارد.

مدافع شماره ۳ پرسپولیس پس از این جابه‌جایی غیرمنتظره در تمرینات هم خیلی سرحال نشان نداد تا جایی که سرمربی آرژانتینی، شجاع خلیل زاده را روی نیمکت نشاند و از زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاعی استفاده کرد. شجاع خلیل زاده که به گواه کارشناسان طی فصول اخیر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در خط دفاعی محسوب می‌شود، اکنون با نظر کالدرون روی نیمکت می نشیند. موضوعی که گفته می‌شود با نارضایتی این بازیکن همراه بوده است. کالدرون ابتدا با گماردن شماره ۳ در سمت راست خط دفاعی تیمش او را عصبی کرده و در ادامه تغییرات پیاپی خود در خط دفاعی، شجاع را از ترکیب خارج کرد. مرد آرژانتینی بعد از اینکه متوجه شد او مایل به حضور در پست مدافع راست نیست، مهدی شیری را به ترکیب اضافه کرد و نام خلیل زاده را در بازی با نفت مسجدسلیمان از ترکیب اصلی خط زد!

این در حالیست که به تازگی شنیده شد خلیل زاده در لیست مارک ویلموتس قرار گرفته، اما با این تصمیمات اخیر کالدرون، بعید می‌دانیم او شانسی برای دعوت مجدد به تیم ملی داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها