کد خبر : 32776

بازگشت برانکو به تیم ملی خوب است؟

بازگشت برانکو به تیم ملی خوب است؟

تنها یک قدم دیگر تا بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی ایران باقی مانده است.

به گزارش ورزش 11 - مارک ویلموتس بلژییکی بسیار زودتر از آن‌چیزی که تصورش را می‌کرد در فوتبال عجولانۀ ایران به بن بست رسید، جایی که او فکرش را هم نمی‌کرد قرار است با تندترین انتقادات و بدترین نتایج ممکن، رزومۀ کاری خود را دچار تزلزل کند و نقطه‌ای سیاه را در گذشتۀ پرهیاهویش به ثبت برساند!

اما این اتفاق با دو شکست ناباورانۀ پیاپی برابر عراق و بحرین در مسیر راهیابی به جام جهانی 2022 قطر رقم خورد تا همزمان با کاسته شدن شانس صعود ایران از گروه خود به مرحلۀ بعدی، شانس ویلموتس برای ادامۀ فعالیت در ایران به پایان برسد.

فدراسیون فوتبال این بار در عملیاتی کاملاً ضربتی، سریعاً خود را به پای میز مذاکره با برانکو رسانده است تا از این پروفسور محبوب و کاربلد کمک بگیرد و خود را از این تنگۀ خطرناک جام جهانی که ویلموتس آن را تبدیل به یک جهنم کرده است، به سلامت عبور بدهد! شاید این سرعت عمل و حساسیت فدراسیون برای تعیین سرنوشت خوش یوزها ستودنی باشد، اما آیا متوجه تمامی هزینه‌هایی که در این راه خواهیم کرد، هستیم؟!

از فسخ قرارداد نجومی ویلموتس گرفته تا انعقاد قرارداد جدید برانکو که به فوتبال ایران بی‌اعتماد است و البته شکایت پسا فسخ‌سازی قرارداد ویلموتس و نقدها و نگاه‌های منفی که به برانکو از سوی رقبای قدیمی او در فوتبال ایران وجود داشت، عملاً اتحاد روزهای سخت را از بین خواهد برد و حتی ممکن است پرسپولیسی‌ها هم به صف منتقدین برانکو نیز بپیوندند و ایران در این میان قربانی بزرگ گروکشی‌ها شود!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها