کد خبر : 32670

اتفاقی که در این فصل بالاخره برای علیپور رخ داد

اتفاقی که در این فصل بالاخره برای علیپور رخ داد

با بالا رفتن تابلوی تعویض علی علیپور در دیدار با نفت مسجد سلیمان، این بازیکن برای اولین بار در طول این فصل دقایقی از یک بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

به گزارش مهر، تغییر ناپذیرترین بازیکن تیم پرسپولیس در نوزدهمین دوره از رقابتهای لیگ برتر فوتبال، علی علیپور مهاجم نوک و آقای گل پیشین این تیم است.

علیپور تنها بازیکنی بود که نه تنها در ترکیب ثابت این تیم در تمام بازیهای لیگ حضور داشت، بلکه هرگز تابلوی تعویضش بالا نرفته بود تا تغییرناپذیرترین بازیکن سرخپوشان باشد.

این اتفاق برای اولین بار در این فصل از مسابقات لیگ افتاد و در دقیقه ۷۶  دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تابلوی تعویض این بازیکن بالا رفت.

علیپور در کنار احمد نوراللهی تنها بازیکنان این تیم هستند که در همه بازیهای لیگ پرسپولیس در ترکیب ثابت حضور داشته و پرکارترین بازیکنان تیمشان می‌باشند. علیپور با ۹۷۶ دقیقه حضور در میدان نفر اول و احمد نوراللهی با ۹۶۳ دقیقه حضور در میدان نفر دوم سرخپوشان در میزان حضور در میدان در این فصل می باشند.

کماکان در بین بازیکنانی که در این فصل برای پرسپولیس به میدان رفته‌اند، حسین ماهینی با ۱۲ دقیقه بازی، کم کارترین بازیکن این فصل سرخ ها است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها