کد خبر : 32596

بیرو - رادو؛ برعکس تمام گلر‌های استقلال و پرسپولیس!


بیرو - رادو؛ برعکس تمام گلر‌های استقلال و پرسپولیس!

رابطه رادو و بیرو در همه این سال‌ها خوب بوده و هر دوی آن‌ها نه تنها هیچ‌وقت علیه هم مصاحبه نکردند بلکه همواره حامی هم بودند.

به گزارش خبرورزشی، «امیدوارم امسال AFC حق بیرانوند را بدهد» این آخرین جمله‌ای است که بوژیدار رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس در خصوص رقیبش علیرضا بیرانوند به کار برده است. رابطه رادو و بیرو در همه این سال‌ها خوب بوده و هر دوی آن‌ها نه تنها هیچ‌وقت علیه هم مصاحبه نکردند بلکه همواره حامی هم بودند. رابطه‌ای که حداقل برای فوتبال ایران کمی عجیب است و می‌شود آن را به عنوان مثال نقض روابط گلر‌ها نام برد. همیشه و در همه سال‌های اخیر می‌دیدیم که گلر‌های مطرح وقتی در یک تیم همبازی می‌شوند بعد از مدتی کوتاه اختلاف‌شان علنی می‌شود و حتی بار‌ها شاهد مصاحبه‌های عجیب و غریب در این خصوص بودیم. برای این موضوع مثال‌های زیادی می‌شود عنوان کرد که می‌خواهیم در این مطلب بعضی از آن‌ها را مرور کنیم.

عابدزاده - نکیسا

احمدرضا عابدزاده بدون شک یکی از بهترین گلر‌های تاریخ فوتبال به حساب می‌آید، ولی تقریباً همه اهالی فوتبال در جریان اختلافات او با نیما نکیسا قرار دارند. عابدزاده و نکیسا هم در تیم ملی و هم پرسپولیس همبازی بودند و تجربه یک جام جهانی مشترک را هم در کارنامه دارند، ولی هیچ‌وقت ارتباط دوستانه‌ای با هم نداشتند و حتی نکیسا بعد از پایان فوتبالش چند بار علیه عابدزاده مصاحبه کرد.

حقیقی - معمارزاده

علیرضا حقیقی اخلاق خاصی دارد و به قول معروف کمتر با همبازیانش بُر می‌خورد. اوج اختلافات حقیقی با میثاق معمارزاده بود که حتی آن‌هایی که در آن وقت اطراف باشگاه پرسپولیس حضور داشتند می‌گویند حقیقی و معمارزاده حتی با هم حرف هم نمی‌زدند.

سوشا - نیلسون

نیلسون به طور حتم یکی از بهترین خارجی‌هایی بود که به فوتبال ایران آمد. گلر برزیلی بعد از این که توسط مانوئل ژوزه به پرسپولیس آمد و درخشید، بعد از جدایی مربی پرتغالی هم در پرسپولیس ماند، ولی وقتی سوشا مکانی به جمع سرخپوشان اضافه شد این دو گلر به اختلاف خوردند و اصلاً ارتباط خوبی با هم نداشتند. در نهایت هم حمید درخشان برای حفظ آرامش تیمش رأی به جدایی نیلسون داد و سوشا را در پرسپولیس نگه داشت.

رحمتی - طالب‌لو

سیدمهدی رحمتی و وحید طالب‌لو به لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشتند و هر دو مدعی حضور در تیم ملی بودند. رحمتی و طالب‌لو مثل دو خط موازی بودند که هیچ‌وقت به هم نمی‌رسیدند. اختلاف این دو آنقدر شدید بود که به صورت علنی در رسانه‌ها علیه هم مصاحبه می‌کردند. به طور مثال چند وقت بعد از بازی استقلال و مس کرمان در سال ۸۶ رحمتی در ادعایی عجیب گفت: طالب‌لو کله خروس را به همراه خود درون دروازه می‌آورد که این حرف باعث شد کار رحمتی و طالب‌لو به کمیته انضباطی بکشد.

رحمتی - حسینی

اختلاف رحمتی و حسینی جدیدترین دعوا بین گلر‌های فوتبال ایران بود. رابطه بین رحمتی و حسینی آنقدر بد بود که در تابستان امسال باشگاه استقلال مجبور شد بین رحمتی و حسینی یک نفر را انتخاب کند. به همین دلیل رحمتی استقلال را ترک کرد و راهی شهر خودرو شد. همچنین بعد از جدایی رحمتی، حسینی در چند مصاحبه علیه رحمتی صحبت‌هایی مطرح کرد.

برومند - طباطبایی

این دو گلر مطرح آبی‌پوشان ۴ سال در استقلال و در مقطعی هم در تیم ملی همبازی بودند، ولی همگان از اختلاف آن‌ها با خبر بودند و می‌دانستند رابطه آن‌ها هیچ‌وقت حسنه نخواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها