کد خبر : 32534

فسخ قرارداد ویلموتس در دستور کار؟


 فسخ قرارداد ویلموتس در دستور کار؟

با وجود آنکه فدراسیون روز شنبه شایعه قطع همکاری با ویلموتس را رد کرد، اما دیروز جسته و گریخته شنیدیم مدیران رده بالا دارند این موضوع را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی با مارک ویلموتس شروعی خوب، اما ادامه‌ای بسیار بد داشت. پیش از رسیدن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در همین مرحله اول به بحرین و عراق باخته‌ایم. اوضاع خوب نیست. همه نگران هستند. این نگرانی را مسئولان ورزش هم احساس می‌کنند. فشار روی تاج زیاد شده و او هم در شک و تردید است. نمی‌داند تصمیمی که گرفته درست است یا نه؟ نمی‌داند از ویلموتس حمایت کند و یا به قول عده‌ای همین حالا جلوی ضرر را بگیرد؟

فدراسیون فوتبال برای تهیه دستمزد مارک ویلموتس به زمین و زمان التماس کرد و به سختی توانست پول جور کند. از سویی عملکرد سرمربی با میزان تلاش‌های فدراسیون سنخیتی نداشت.

با وجود آنکه فدراسیون روز شنبه شایعه قطع همکاری با ویلموتس را رد کرد، اما دیروز جسته و گریخته شنیدیم مدیران رده بالا دارند این موضوع را بررسی می‌کنند. قرار شده در جلسه بعدی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعضا در این باره صحبت و تبادل نظر کنند. از حالا تا بازی بعدی ایران در مقدماتی ۴ ماه فرصت است. در این ۴ ماه ویلموتس کوچکترین برنامه‌ای ندارد.

تصور کنید او و دستیارانش روی هم سالانه ۳ میلیون دلار می‌گیرند؛ یعنی فدراسیون فوتبال بابت ۴ ماه خانه‌نشینی ویلموتس باید یک میلیون دلار به او و دستیارانش بدهد. شنیده می‌شود این روز‌ها تاج و ساکت به شدت درگیر این مسئله شده‌اند. با توجه به عملکردی که ویلموتس داشته، از نظر منتقدان فسخ کردن قرارداد این مربی مصداق بارز آن ضرب‌المثلی است که می‌گوید از هر جا جلوی ضرر را بگیری، منفعت است. تاج از یک طرف نمی‌خواهد نشان دهد انتخاب اشتباهی کرده و در شک و تردید حمایت از ویلموتس است و از طرف دیگر فکر می‌کند مبادا این مربی بازنده باشد و به او و فوتبال و فدراسیون ضرر جدی وارد شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها