کد خبر : 32502

با اطمینان می‌گویم تراکتور قهرمان می‌شود

با اطمینان می‌گویم تراکتور قهرمان می‌شود

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور به خبرورزشی گفت: اگر واقعیت را بگویم رکورد زدن برایم بسیار مهم بود، چون افتخار بزرگی برای یک گلر به حساب می‌آید، ولی خب قسمت نشد رکوردشکنی کنم.

به گزارش خبرورزشی، رشید مظاهری، گلر ملی‌پوش تراکتور می‌گوید مطمئن است در پایان فصل به همراه هواداران پرشور تبریزی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر می‌برد. با رشید درخصوص تراکتور، تیم ملی و دو شکست تلخ مقابل بحرین و عراق گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شکست تلخی مقابل عراق خوردیم...

بله متأسفانه همین‌طور است. همه ما از این باخت ناراحتیم. جز عذرخواهی کردن از مردم عزیزم کار دیگری از دستم برنمی‌آید. شرمنده مردم شدیم، ولی قول می‌دهیم در دیدار‌های دور برگشت جبران کنیم.

بازی طوری بود که گویی انگیزه عراقی‌ها برای برد بیشتر از ما بود.

من این موضوع را قبول ندارم. تمام بازی‌های تیم ملی چه دوستانه و چه رسمی بسیار مهم است و همه ملی‌پوشان انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی دارند. آن هم در این بازی به این مهمی که بعد از باخت به بحرین به نوعی برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت. شک نکنید همه بچه‌هایی که بازی کردند تمام وجودشان را گذاشتند و تلاش کردند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد، ولی متأسفانه نشد. ضمن اینکه عراق هم تیم محکمی بود و کلاً دیدار سختی را با این تیم برگزار کردیم.

حالا و بعد از این دو باخت کار صعودمان به مرحله بعد خیلی سخت شد.

بله کاملاً درست است که شرایط‌مان کمی سخت شده و اوضاع خوبی در جدول نداریم، ولی مطمئن باشید جبران می‌کنیم و ۴ دیدار آینده را با برد پشت سر می‌گذاریم.

خیلی‌ها مسعود شجاعی را مقصر شکست مقابل عراق می‌دانند.

اول باید بگویم به نظرم اصلاً مسعود مستحق اخراج نبود، چون کاری نکرد. وقتی یک تیم می‌بازد یا پیروز می‌شود همه در آن سهیم هستند و تیم ملی با هم می‌برد و با هم می‌بازد. من به دلیل هم‌باشگاهی بودن با مسعود می‌دانم او در این سن چقدر تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد تا بتواند به تراکتور و تیم ملی کمک کند. به نظرم بی‌انصافی است که باخت را گردن او بیندازیم. مسعود کاپیتان تیم ملی است و سال‌ها برای این فوتبال زحمت کشیده است. در ضمن می‌خواستم یک موضوعی را عنوان کنم.

چه موضوعی؟‌

می‌خواستم در مورد فضای مجازی بگویم. واقعاً این همه فحاشی در فضای مجازی علیه هم ناراحت‌کننده است. نمی‌دانم چرا این موضوع حل نمی‌شود و روز به روز شاهد توهین به افراد مشهور هستیم؟ خودم قصد دارم در اولین فرصت صفحه شخصی‌ام را ببندم، چون به نظرم فوتبال ارزش فحاشی را ندارد. فقط امیدوارم این وضعیت درست شود. از شما رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم کمک کنید این شرایط بهتر شود.

رشید تو به دلیل مشکلات شخصی در دوران کی‌روش چند اردو را از دست دادی، مشکلاتت حل شد؟

بله خدا را شکر مشکلاتم حل شد و می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. جا دارد از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و به تیم ملی دعوت شدم. هر زمانی که بخواهند با افتخار در خدمت تیم ملی کشورم هستم.

می‌خواستم نظرت را درخصوص اسپینوزی (مربی دروازه‌بانان تیم ملی) هم بدانم.

به نظرم فوق‌العاده است. هم به لحاظ ارتباط با بچه‌ها و هم از نظر فنی بسیار خوب است. البته من این شانس را داشتم تا با مربی‌های بسیار خوبی در دوران فوتبالم کار کنم و اسپینوزی هم یکی از آنهاست.

برسیم به تراکتور، سه شکست متوالی تا حدودی شما را از مسیر قهرمانی دور کرد.

بله متأسفانه سه باخت پشت سر هم آوردیم و این موضوع شرایط را کمی دشوار کرد. هرچند تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و فرصت جبران وجود دارد. به نظرم در این سه بازی که شکست خوردیم نمایش بدی نداشتیم و روی اتفاقات فوتبالی و با بدشانسی بازی‌ها را واگذار کردیم، ولی شک نکنید با این هواداران پرشور تبریزی، کادرفنی باتجربه و حمایت مسئولان تیم دوباره به شرایط ایده‌آل اول فصل برمی‌گردیم و به صدر جدول نزدیک خواهیم شد.

یادم می‌آید در ابتدای فصل قاطعانه از قهرمانی تراکتور صحبت کردی. هنوز هم روی حرفت هستی؟

صد درصد روی حرفم هستم. تیم ما همه شرایط را برای قهرمانی در این فصل در اختیار دارد و مطمئن هستم در پایان فصل جشن قهرمانی را با هواداران پرشورمان برپا خواهیم کرد. طرفداران تراکتور در دنیا بی‌نظیرند و شایستگی این را دارند تا این فصل را با قهرمانی به پایان برسانند.

تو همراه نیازمند در آستانه رکوردشکنی بودی، ولی پیام در نهایت موفق به ثبت رکورد جدید شد...

اگر واقعیت را بگویم رکورد زدن برایم بسیار مهم بود، چون افتخار بزرگی برای یک گلر به حساب می‌آید، ولی خب قسمت نشد رکوردشکنی کنم. پیام هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد. این رکوردشکنی هم نوش‌جانش. مبارکش باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها