کد خبر : 32425

اولین واکنش رسمی ذوب آهن به معاوضه بازیکن با استقلال

اولین واکنش رسمی ذوب آهن به معاوضه بازیکن با استقلال

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد، این باشگاه به تصمیم علیرضا منصوریان برای کنار گذاشتن دو بازیکن تیم ذوب‌آهن احترام می‌گذارد.

احمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره کنار گذاشته شدن زبیر نیک‌نفس و محمدباقر صادقی از تیم فوتبال ذوب‌آهن و وضعیت این تیم اظهار داشت: منصوریان و کادر فنی تیم تغییراتی ایجاد کرده و دو بازیکن را در اختبار باشگاه قرار داده‌اند و امیدواریم با این تغییرات و رویکرد جدیدی که در تیم است موفقیت حاصل شود و مشکلات تیم حل شود.

جمشیدی راجع به اینکه گفته می‌شود قرار است ذوب‌آهن و استقلال برخی بازیکنان‌شان را معاوضه کنند گفت: تاکنون هیچ حرفی در این باره رسماً مطرح نشده است. این مسائل گمانه‌زنی رسانه‌هاست. ما الان در شرایطی نیستیم که بتوانیم بهترین بازیکنان‌مان را معاوضه کنیم.

ما به بازیکنان اصلی‌مان نیاز داریم و علاوه بر حفظ آنها باید تیم را تقویت کنیم, نه اینکه بخواهیم تیم را با تغییرات ضعیف کنیم. اگر بازیکنی را سرمربی و کادر فنی کنار بگذارد قبول می‌کنیم، اما نه بازیکنی را معاوضه می‌کنیم و نه در این شرایط می‌فروشیم. بازیکنان ما علاقه‌مند هستند در ذوب‌آهن بمانند و این هم منطقی است که باشگاه در این شرایط به دنبال حفظ آنها باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها