کد خبر : 32347

۲۰ مهاجم با فیلم به کالدرون و دوستان معرفی شدند!

۲۰ مهاجم با فیلم به کالدرون و دوستان معرفی شدند!

جونیور براندائو در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته و گابریل کالدرون هم در نشست اخیر برابر محمدحسن انصاری‌فرد به او اعلام کرد نیازی به این برزیلی ندارد.

به گزارش خبرورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس یکی، دو هفته‌ای است که به دنبال پیدا کردن راهی برای توافق کم‌ضررتر (!) با این مهاجم گل نزن برزیلی هستند. جالب آنکه به محض رسانه‌ای شدن جدایی جونیور براندائو از سوی گابریل کالدرون و مقامات باشگاه پرسپولیس، دلالان محترم (!) به این باشگاه پرطرفدار هجوم آوردند. عجیب‌تر می‌شود وقتی بدانید هنوز هیچی نشده فیلم بازی ۲۰ مهاجم خارجی اعم از برزیلی، اروپایی، آفریقایی و آسیایی برای باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون ارسال شده است. در واقع دوستان دلال خیلی دلسوزانه تصمیم گرفته‌اند به پرسپولیس کمک کنند!

این درحالی است که پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که در سال‌های اخیر بار‌ها قربانی این صنف شاغل در فوتبال شده و حتی بسیاری از شکایت مربیان و بازیکنان خارجی تحت تأثیر فشار این افراد بوده است. پرسپولیسی‌ها در سال‌های گذشته لطمات زیادی از شیطنت و سودجویی این دلال‌ها خورده‌اند. حالا هم این دلالان ۲۰ مهاجم خارجی را فقط و فقط به منظور پر کردن جیب خود به پرسپولیسی‌ها معرفی می‌کنند. چاره چیست؟

چند سال پیش یحیی گل‌محمدی و مریبان ذوب‌آهن خودشان به برزیل سفر کرده و بازیکن خارجی انتخاب می‌کردند و نه از روی فیلم! طبیعی است دلالان زبر و زرنگ، منتخب حرکات یک بازیکن در چند فصل را در یک ویدئوی فشرده و یکی، دو دقیقه‌ای جمع‌آوری کرده و به مربیان ارائه می‌دهند که نشان‌دهنده کیفیت واقعی یک بازیکن نیست. آن فیلم هم معمولاً مربوط به گذشته می‌شود و شرایط کنونی بازیکن را شامل نمی‌شود، بنابراین بهترین راهکار سفر سرمربی یا مربی امین او به خارج از کشور و انتخاب بازیکن است. این کار باعث می‌شود مسئولیت خرید بازیکن جدید بر عهده شخص سرمربی باشد و طبیعی است او هم سعی می‌کند بهترین انتخاب را انجام دهد. البته در مورد پرسپولیس بعید می‌دانیم دوستان چنین برنامه‌ای در سر داشته باشند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها