کد خبر : 32264

مثل فردوسی پور با گزارشگر شهرستانی هم تعارف نداشتند!


مثل فردوسی پور با گزارشگر شهرستانی هم تعارف نداشتند!

آنچه میثاقی گفت انتقادی بجا و صحیح بود، گزارشگران صدا و سیما نباید بازی‌هایی که پخش زنده و سراسری دارند را با یک مسابقه محلی اشتباه بگیرند.

به گزارش خبرورزشی، پس از بازی تیم های تراکتور و استقلال و ماجراهای گزارشگر آن دیدار، محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال، از عملکرد همکارش انتقاد کرد و گفت گزارش او روی اعصاب بود.

میثاقی اما روی این نکته هم تاکید کرد که خیلی ها می‌گویند شما از همکاران و عوامل خودتان هم انتقاد می‌کنید...

آنچه میثاقی گفت البته انتقادی بجا و صحیح بود؛ گزارشگران صدا و سیما نباید بازی هایی که پخش زنده و سراسری دارند را با یک مسابقه محلی اشتباه بگیرند. با این همه آنچه دیگران با تعجب درباره انتقاد صدا و سیما از همکاران مطرح کردند، اتفاق عجیب و تازه‌ای نیست.

واقعیت این است که تلویزیون ما خیلی راحت از کارمندانش انتقاد می‌کند. انتقاد که چه عرض کنیم؛ بسیار ساده و پیش پا افتاده حتی آنها را کنار می‌گذارد. این که یک گزارشگر شهرستانی بود و انتقاد زیادی هم به گزارش او وارد بود اما صدا و سیما در مورد مجریان خودش نیز رویه انتقادی و بعضا حذفی دارد.

چنان که در مورد عادل فردوسی‌پور ملاحظه کردیم بدون هیچ توضیحی، او از گردونه برنامه‌های شبکه ۳ حذف شد؛ بدون این که بدانیم چه اتفاق خاصی رخ داده که پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون در ادوار گذشته باید به این سرنوشت عجیب دچار شود؟

صدا و سیما شاید یگانه ارگان سازمانی است که با کارمندانش تعارف ندارد و با این که می‌داند آنها در معرض دید و قضاوت افکار عمومی قرار دارند، با هر روش و شیوه‌ای که فکر می‌کند درست است با این افراد برخورد می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها