کد خبر : 32162

انصاری‌فرد: از برانکو تخفیف نمی‌خواهیم

انصاری‌فرد: از برانکو تخفیف نمی‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به دنبال گرفتن تخفیف از برانکو ایوانکوویچ نیست، گفت: گابریل کالدرون درخواست جذب یک مهاجم و یک هافبک داده است.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاریفرد درباره گلایه های گابریل کالدرون از مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتش، گفت: تا حدودی به کالدرون حق می دهم چون مبلغی که باید تا این تاریخ پرداخت می کردیم را انجام نداده ایم. قول داده ایم تا قبل از بازی نفت مسجدسلیمان حدود ۱۲، ۱۳ درصدی که به بازیکنان و مربیان داده ایم، را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: آقای کالدرون نزدیک به ۷۵ هزار دلار گرفته است. به کمک هایش هم پول زیادی نداده ایم. تا قبل از بازی نفت مسجدسلیمان پرداختی خواهیم داشت. با یک حامی مالی قرداد بسته ایم و تا قبل از بازی با نفت از آن رونمایی می کنیم. اگر رونمایی اتفاق بیافتد درآمدزایی ما روزانه می شود.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: قرارداد ما با اپراتور برقرار است و مشکلی نداریم. با یک اپراتور دیگر هم قرارداد بسته ایم که اگر جور شود درآمد روزانه ما برقرار است.

انصاریفرد در خصوص احتمال جدایی بشار رسن از پرسپولیس تاکید کرد: با خود بشار و مدیر برنامه اش صحبت کردیم و مشکلی نیست. دریافتی او کم بوده ولی قراردادش را پرداخت می کنیم.

انصاریفرد از جلسه با کالدرون برای تعیین وضعیت جذب بازیکنان جدید خبر داد و گفت: امروز جلسه ای با کالدرون داریم. ایشان درخواست جذب مهاجم و هافبک را داده است که چند گزینه را معرفی کرده ایم. سوابق و فیلم های بازیکنان را به کالدرون خواهیم داد تا نیم فصل بازیکنان جدید را اضافه کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جدایی جونیور براندائو مهاجم برزیلی تاکید کرد: هنوز صحبت نشده است. باید ببینیم کالدرون چه کسانی را می خواهد از لیست خارج کند. سرمربی تیم تا چند روز دیگر اعلام می کند که برنامه اش برای نیم فصل چیست. تا الان کالدرون یک مهاجم نوک و یک هافبک پشت مهاجم خواسته است.

انصاریفرد در پاسخ به این سئوال که چرا باشگاه پرسپولیس جونیور را خریده و مبلغ دریافتی این بازیکن تا الان چقدر بوده است؟ گفت: آن خرید انجام شده و کاری نمی شود کرد مگر در نیم فصل که بتوانیم کار خوبی انجام بدهیم. براندائو تا اینجا ۱۵۰ هزار دلار گرفته است.

وی در خصوص احتمال انتقال جونیور به باشگاه بلغارستانی گفت: اگر کالدرون اعلام کند، با مدیربرنامه این بازیکن صحبت می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه از آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: از زمانی که ما به پرسپولیس آمده ایم، چند مشکل اساسی داریم. یکی برای برنامه بازی ها است. تیم های دیگر ۱۱ بازی در روزهای تعطیل دارند ولی ما دو روز در تعطیلات بازی می کنیم. این اجحاف است. آقای فتاحی گردن نمی گرفت ولی ما به ایشان ثابت کردیم.

انصاریفرد ادامه داد: بحث دوم بحث انضباطی است. ۹ محروم داشتیم که خیلی هایش را مستحق نبودیم مثل شجاع خلیل زاده که گزارش داور دال بر محرومیتش نبود. نه کمیته انضباطی و نه استیناف هیچگونه مدرکی نداشتند که شجاع را محروم کنند. ما خیلی اعتراض کردیم. برای فرشاد احمدزاده هم همین اتفاق افتاد. نمی خواهم اسم ببرم؛ به یکی از مسئولان گفتم آقای فلانی ما گلایه داریم ولی ایشان پاسخ داد که از بالا گفته اند این احکام را اعمال کنیم! حتی به آقای تاج گلایه کردم.

وی اظهار کرد: نمونه آخرش هم کالدرون بود که گفته بود نسبت به موضع داوری ایراد دارم و دوست دارم نتایج در زمین تعیین شود و حرفی از استقلال نزد. نفهمیدیم چه کسی رای کالدرون را داده است. روز یکشنبه با آقای حسن زاده پیامکی صحبت کردم. ایشان هم گلایه داشت. من هم گفتم به ناحق چند حکم داده اید. حسن زاده گفت من الان ۴۰ روز است که به فدراسیون نمی روم. بنده گفتم که اگر نمی روید پس چه کسی حکم صادر می کند؟

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه انتظار دارد در حق پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا اجحاف نشود، تاکید کرد: همه تشویق می کنند تماشاگران به ورزشگاه بیایند ولی شما تماشاگران را از استادیوم دور می کنید. انتظار داریم تاج و مسئولان فدراسیون رسیدگی کنند. گاهی اوقات نمی توانیم جواب هواداران خودمان را هم بدهیم. ما هر روز داریم اعتراض می کنیم و بیانیه می دهیم و از مواضع پرسپولیس دفاع می کنیم. امیدواریم آقای تاج جدی تر باشند و حق پرسپولیس را بدهند تا صحبت های قبلی مبنی بر اینکه تیم ما بر اساس نتایج مهندسی قهرمان شده است، دیگر نباشد.

انصاریفرد در پایان در پاسخ به این سئوال که وضعیت شکایت برانکو ایوانکوویچ و توافق با این مربی به کجا رسید؟ گفت: با برانکو توافق می کنیم. دارند بحثی را مطرح می کنند که درست نیست. ما دنبال تخفیف گرفتن از برانکو نیستیم. دو بحث است؛ یکی حق برانکو و یکی هم حق باشگاه. انتظار داریم برانکو با ما در فضای دوستانه نسبت به حق خودش و باشگاه روی یک رقم به توافق برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها