کد خبر : 32099

خبر عجیب در مورد بازی ایران و عراق!

خبر عجیب در مورد بازی ایران و عراق!

کارشناس تلویزیونی الکاس خبر داده که فدراسیون فوتبال عراق قصد دارد از بازی پیش روی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم ملی ایران انصراف بدهد.

به گزارش خبرآنلاین، علی نوری، کارشناس تلویزیونی الکاس توئیت کرده است که منابع خبری اطلاع دادند فدراسیون فوتبال عراق قصد دارد از بازی پیش روی خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم ملی ایران انصراف بدهد.

عراقی ها می خواهند با هدف کمک و حمایت از این کشور به واسطه مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کند توجه جامعه جهانی را جلب کنند.

عراق بیش از یک ماه است که با اعتراضات مردمی مواجه شده است. آخرین اخبار درباره اتفاقات این کشور حاکی است که سازمان ملل راهکارهایی را برای حل و فصل این مسئله ارائه داده است.

با این وجود این توئیت درحالی توسط این گزارشگر معروف منتشر می شود که تیم ملی عراق سه روز دیگر باید در اردن به مصاف تیم ملی ایران برود و هدف آن هم می تواند برهم زدن تمرکز تیم ایران در آستانه این بازی باشد.

بازی تیم های عراق و ایران یک بازی حساس در راه صعود به جام جهانی است و برنده این بازی شرایط خیلی خوبی در جدول پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها