کد خبر : 32077

بازیکن جدید پرسپولیس آماده آغاز درخشش در این تیم

بازیکن جدید پرسپولیس آماده آغاز درخشش در این تیم

مهاجم تیم جوانان ایران گفت: دست پدر و مادرم را می‌بوسم آن‌ها تمام وقت و زندگی‌شان را برایم گذاشتند من هم باید در آینده تلاش کنم تا ذره‌ای از زحمات‌شان را جبران کنم.

به گزارش خبرورزشی، آریا برزگر بعد از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل امارات و صعود به مرحله نهایی رقابت‌های زیر ۱۹ سال آسیا گفت: خوشحالم که به این موفقیت رسیدیم و برای آن زحمت کشیدیم و تلاش کردم و امروز ثمره‌اش را دیدیم. از کادر فنی هم تشکر می‌کنم که مثل پدری دلسوز بالای سر ما بود و همه جور برای ما زحمت کشیدند از تماشاگران هم که ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد حضورش در این باشگاه گفت: همیشه دوست داشتم که با حضور در یک تیم بزرگ چالش داشته باشم تا امروز تمرکزم روی تیم ملی بود و از حالا به بعد نوبت باشگاه بزرگ پرسپولیس است. این تیم بازیکنان بسیار زیادی دارد.

وی در مورد سوابق فوتبالی خود گفت: از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کردم و در تیم خلیج فارس شیراز بودم و تا ۱۲ سالگی، اکنون هم که ۱۶ ساله هستم به تیم پرسپولیس آمده‌ام.

برزگر با اشاره به زحمات والدینش گفت: دست پدر و مادرم را می‌بوسم آن‌ها تمام وقت و زندگی‌شان را برایم گذاشتند من هم باید در آینده تلاش کنم تا ذره‌ای از زحمات‌شان را جبران کنم. همچنین از مربیانم تشکر می‌کنم که اگر آن‌ها نبودند من هم اینجا حضور نداشتم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها