کد خبر : 32075

4 شرط لازم برای ثبت نام در طرح ملی مسکن / شرط ثبت نام مجردها

4 شرط لازم برای ثبت نام در طرح ملی مسکن / شرط ثبت نام مجردها

چهار شرط اصلی برای متقاضیان دریافت مسکن ملی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام شد. این خبر را می توان مهمترین خبر روز لابلای انبوه خبرهای اقتصادی اعلام شده دانست.

 به گزارش خبرآنلاین، بازار مسکن طی یک ماه اخیر تحت تاثیر اخبار منتشره در خصوص طرح ملی مسکن قرار دارد. پیش از این نیز قیمت مسکن با رسیدن به سقف، روندی کاهشی را آغاز کرده و تعدیل قیمت ها در دستور کار بازار قرار گرفته بود. در قالب طرح ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی به واجدین شرایط تحویل داده شود. شروط چهارگانه لازم برای ثبت نام در این طرح از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی شده است.

متقاضیان از اول فروردین ۸۴ فاقد مالکیت مسکونی باشند که این شرط علاوه بر فرد متقاضی به افراد تحت تکفل هم اضافه می‌شود، شرط دوم این است که از ابتدای انقلاب از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه‌دار استفاده نکرده باشند. شرط سوم تاهل و سرپرست خانواده بودن و شرط چهارم این است که حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند.

 در این میان تبصره ای وجود دارد. محمودزاده در خصوص شرایط تاهل دراین طرح و وجود متقاضیان مجرد گفت: خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و نیز زنان مجرد سرپرست خانوار هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها