کد خبر : 32066

استراماچونی شجاعیان رافراموش نکرده است


استراماچونی شجاعیان رافراموش نکرده است

هافبک استقلال پیش از عمل جراحی امروز از حمایت هواداران، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که بتواند قهرمانی استقلال را در پایان فصل مشاهده کند.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان پیش از عمل جراحی زانویش اظهار داشت: من چند روزی است که روند درمانی‌ام را زیر نظر دکتر نوروزی انجام داده‌ام تا آماده عمل جراحی شوم. الان آماده هستم و ساعت ۱۷ امروز عمل می‌کنم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد گفت: احساس خوبی نیست، چون خیلی دوست داشتم سالم باشم و در شرایطی که تیم خوب کار می‌کند عضوی از آن‌ها باشم، ولی امیدوارم که تیم این روند را ادامه بدهد و در آخر سر خیلی خوشحال باشیم و جام را بالای سر ببریم.

شجاعیان درباره حمایت بازیکنان استقلال گفت: لطف دارند. همه بازیکنان به من لطف دارند و همیشه به یاد من بودند. دست تک تک آن‌ها را میبوسم. بازیکنان و کادرفنی و هواداران خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم که لایق این حمایت‌ها باشم.

او درخصوص ملاقات با امیرحسین فتحی پیش از عمل جراحی عنوان کرد: ایشان لطف کردند، دستشان درد نکند. ان شاء الله که این حمایت همگانی باشد و آقای فتحی همانطور که الان پیش من آمدند یک حمایت هم از بچه‌ها داشته باشند، چون شرایط خوبی را سپری می‌کنند و این شایعات از استقلال دور شود و روند خوب ادامه دار باشد.

شجاعیان درباره اینکه شرایط مالی روی تیم تاثیرگذار خواهد بود یا خیر گفت: به نظرم در این باره صحبت نکنم بهتر است.

بازیکن استقلال درباره حمایت‌هایی که از او صورت گرفته افزود: خیلی‌ها جویای احوالم شدند و دست تک تک آن‌ها را میبوسم، ولی خانواده‌ام قطعا خیلی برایم اهمیت دارد و از آن‌ها که تماس گرفتند تشکر می‌کنم. در کنفرانس خبری که با آقای استراماچونی رفته بودم هم گفتم که ایشان به من لطف داشته اند که روحیه دادند و همیشه با پیامک‌هایی که ارسال می‌کنند به من روحیه می‌دهند و امیدوارم که بتوانم برگردم و یک روزی به ایشان کمک کنم.

شجاعیان در پاسخ به این سوال معمولا رفتار با بازیکن مصدوم در ایران شایسته نیست گفت: تا الان که خداراشکر همه چیز خوب بوده و از سوی هواداران، کادرفنی و بازیکنان خوب بودند. دکتر‌های تیم برای من زحمت کشیدند و امیدوارم که لایق این حمایت باشم و بعد از عمل جراحی هم ادامه داشته باشد.

او درباره اینکه چه بازیکنی می‌تواند جانشین او در ترکیب باشد اظهار داشت: بعد از اینکه این مصدومیت برای من رخ داد روند تیم ما بهتر از قبل شده است و کادرفنی ما آنقدر توانا هستند که آقای استراماچونی توانستند خیلی زود به آنچه در ذهن داشتند برسند و می‌بینید که حالا دارند جواب می‌گیرند؛ بازی به بازی بچه‌ها خیلی خوب پیش می‌روند و هر کسی که جای من بازی می‌کند مطمئن باشید که لایق این پست است و تا آخر فصل هم یکی از بهترین‌های استقلال باشند.

شجاعیان ادامه داد: دکتر نوروزی و دکتر ستوده خیلی برایم زحمت کشیدند و پیگیر بودند تا روند درمانی‌ام چطور سپری می‌شود. جا دارد از دکتر رازی تشکر کنم و بعد از اینکه پای راستم را عمل کرده بود الان قرار است که پای چپم را جراحی کنند. امیدوارم که پای چپم هم مانند پای راست قوی باشد که بتوانم چندین سال با آن بازی کنم.

بازیکن استقلال درباره پیش بینی از اینکه استقلال در پایان فصل قهرمان می‌شود یا خیر گفت: خیلی دوست دارم بعد از اینکه دوره نقاهت را سپری کردم بتوانم با قهرمانی هم هواداران و خانواده‌هایمان را خوشحال کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها