کد خبر : 31837

۳ گزینه جدید مدنظر مدیرعامل پرسپولیس

۳ گزینه جدید  مدنظر مدیرعامل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.

به گزارش پارس فوتبال ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۰ بازی در رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد که از شرایط خوبی برخور دار هستند.

سرخ‌ها درحالی ۵ بازی تا پایان نیم فصل دارند که از حالا به فکر مذاکره و جذب بازیکنان افتادند و مذاکراتی نیز انجام دادند. باشگاه پرسپولیس چندی پیش اعلام کرد که تا به امروز گزینه‌های خارجی زیادی در خط حمله به مدیریت باشگاه معرفی شده‌اند و از بین آن‌ها ۲ -۳ بازیکن کیفیت و شرایط بهتری داشته‌اند. باشگاه در حال رایزنی است تا اگر امکان جذب آن‌ها با در نظر گرفتن همه شرایط فراهم بود این بازیکنان به سرمربی تیم معرفی شوند تا در صورت تایید فنی سرمربی جذب شوند، اما هنوز بازیکنی به کالدرون معرفی نشده است.

با این خبر و همچنین تایید تلویحی کالدرون، خروج جونیور براندائو برزیلی در نیم فصل قطعی است. او که با قراردادی ۵۷۳ هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، عملکرد خوبی ارائه نکرد و درحال حاضر نیز نیمکت نشین تیمش محسوب می‌شود.

پس از اینکه پرسپولیسی ها اعلام کردند به دنبال بازیکنان جدید هستند، دلالان نیز مهاجمان زیادی معرفی کرده اند.

از جمع بازیکنان معرفی شده که از هر ۵ قاره هم هستند، تنها ۳ بازیکن توانستند نظر انصاری‌فرد را جلب کنند و مدیرعامل باشگاه قرار بود بعد از بازی با فولاد و ظرف همین امروز و فردا در جلسه‌ای با کالدرون، در مورد این بازیکنان صحبت کند و از بین ۳ بازیکن معرفی شده، یک نفرشان جایگزین جونیور می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها