کد خبر : 31834

پاسخ منفی ستاره پرسپولیس به تمدید قرارداد ؛ احتمال جدایی بالا رفت ؟!

پاسخ منفی ستاره پرسپولیس به تمدید قرارداد ؛ احتمال جدایی بالا رفت ؟!

باشگاه پرسپولیس درصدد است تا قراردادش با علیپور را تمدید کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است.با این وضعیت درصد احتمال فروش او در نیم فصل بالاتر می رود تا پرسپولیس با پول این انتقال یک مهاجم چدید بخرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس درصدد است تا قراردادش با علیپور را تمدید کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. این بازیکن که عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد هواداران قرار گرفته هنوز جواب مثبت به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها نداده است.

گفته می‌شود، علیپور، حتی دو جلسه هم در این مورد با محمد‌حسن انصاری‌فرد داشت و در آخر مدتی را برای اجرای خواسته باشگاه وقت خواست.

در روز‌های اخیر علیپور باز هم درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده و انصاری‌فرد متوجه شده که اصرارش برای تمدید قرارداد کافی نیست و گرچه انصاری‌فرد قصد دارد در نیم فصل درصورت رسیدن اولین پیشنهاد خارجی خوب علیپور را بفروشد که این امکان هم با توجه به عملکرد اخیر علیپور ممکن نیست.

علیپور، در لیگ نوزدهم موفق به زدن ۳ گل شده است که تمامی آن‌ها مقابل شاهین شهرداری بوشهر بوده است.

پرسپولیس به جز علیپور، عبدی، روستایی، ترابی و جونیور را در پست مهاجم در اختیار دارد که تقریبا به جز مهدی ترابی که البته بیشتر پشت مهاجمان بازی می کند ، بقیه عملکرد مناسبی نداشته اند .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها