کد خبر : 31725

مهدی هم قصد چیپ زدن داشت؟

مهدی هم قصد چیپ زدن داشت؟

مهدی ترابی که موفق شد پنالتی‌اش را مقابل فولاد پس از پنالتی چیپ و جنجالی علی علیپور تبدیل به گل کند، گفت که نباید یک اشتباه را دو بار تکرار کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی ترابی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تک گل او به دست آمد، گفت: بازی خوب و جانداری بود. خیلی زود به گل رسیدیم و موقعیت‌های بیشتری هم در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم، اما قسمت نبود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه پس از پنالتی بازی قبلی که علی علیپور از دست داد آیا استرس نداشت و به ذهنش خطور نکرد که او هم مانند علیپور پنالتی‌اش را چیپ بزند، خاطرنشان کرد: خدا کمک کرد و گل شد. یک اشتباه را نباید دو بار تکرار کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود او اگر نزدیک به دروازه باشد می‌تواند عملکرد مؤثرتری داشته باشد، گفت: پست من هافبک کناری است و مربی از من این را می‌خواهد. تمام تلاشم را می‌کنم که مثمر ثمر باشم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بازهم بهتر از این بازی کنم.

ترابی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چه زمانی به شرایطی می‌رسد که همچنان بازی‌های شناور و خوب سه چهار فصل اخیر در زمان برانکو را انجام دهد، اظهار داشت: ما فوتبال بدی انجام نمی‌دهیم و فوتبال‌مان خوب است. در خیلی بازی‌های به خصوص در بازی‌های مستقیم با تیم‌های بالای جدول بد شانس بودیم. هواداران مطمئن باشند در بازی‌های برگشت همه این اینها را جبران می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها