کد خبر : 31713

باز هم صبحت های قلعه نویی کنایه دار شد

باز هم صبحت های قلعه نویی کنایه دار شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم یک بار دیگر دنیزلی را می بینم چرا که او از مربیان بزرگ دنیا و ترکیه است.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در خصوص این بازی اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود. تیم های تراکتور و سپاهان در این چند وقت بازی های حساسی داشته اند. خوشحالم یک بار دیگر دنیزلی را می بینم چرا که او از مربیان بزرگ دنیا و ترکیه است. او تیم خوبی دارد و طبعا بازی فردا سخت خواهد بود چون در نقش جهان بازی می کنیم به دنبال ۳ امتیاز هستیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: در بازی گذشته به آنچه لیاقت داشتیم نرسیدیم، فوتبال زیبایی بازی کردیم اما ۴ امتیاز از دست‌مان پرید. ما و تراکتور فوتبال زیبا و رو به جلو بازی می‌کنیم. وقتی آمار را می‌بینیم لذت می‌بریم اما آمار با نتیجه متفاوت است باید علاوه بر این که خوب بازی می‌کنیم آن چیزی که حقمان هست را بگیریم.

قلعه نویی تاکید کرد: سپاهان در این یک سال و خورده‌ای روند رو به جلویی داشته است، خوشحالم که توانستیم ایم طوری بازی کنیم که حتی با این اشتباهات، تیم‌ها وقتی با ما مساوی می کنند خوشحالی می‌کنند. این نشان می‌دهد سپاهان دارد به دوران طلایی اش برمی گردد البته هنوز فاصله دارد اما این تیم می تواند خاطرات سپاهان گذشته را تکرار کند.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه تیمش افت کرده تصریح کرد: می‌گویید افت کرده ایم اما تیمی که پیروز نمی‌شود با تیمی که افت می‌کند فاصله زیادی دارد. بر اساس آمار و فیلمی که دیدیم در بازی گذشته حتی از بازی هایی که بردیم بهتر بودیم،در بازی با پارس جنوبی اگر اشتباهات داوری را کنار بگذاریم آمار خوبی داشتیم این که تیم خوب بازی کند و نتیجه نگیرد افت نیست هر دو تیم بسیار خوب هستند.ستاره نداریم و تیم خوبی هستیم از نظر تیمی خوب هستیم این را در بازی‌هایمان نشان دادیم. روندمان رو به جلو است امیدوارم فردا زمین اجازه دهد بازی خوبی داشته باشیم.

قلعه نویی در مورد اینکه قرار است باشگاه سپاهان از احسان حاج صفی بازیکن اسبق سپاهان و کنونی تراکتور تجلیل کند، گفت: وظیفه همه است که برای هر کسی که در فوتبال زحمت کشیده است تقدیر و تشکر کند. بهترین خداحافظی را برای بازیکنانم مانند محمود فکری و علیرضا منصوریان گذاشتم، اعتقاد دارم احسان حاج صفی برای فوتبال مملکت و باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است وقتی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را می‌بندد می‌گویند از باشگاه سپاهان است،برخی تماشاگران خوش‌شان نیامده است اما باید به این سمت برویم.

وی اضافه کرد: در آلمان یک بازیکن از دورتموند به بایرن مونیخ می‌رود در فینال جام جهانی گل می زند اما در بایرن مونیخ موفق نمی‌شود و به دورتموند بازمی‌گردد. باید به این سمت برویم و اگر بخواهیم دنبال مسائل دیگری برویم می شود این‌ جوی که در استادیوم ها به وجود آمده است. ما در ۵ ماه قبل از اتفاقی که برای رسول خطیبی افتاد گفته بودیم که این اتفاقات وجود دارد. تعجب می کنم از آقای تاج و مسئولین قضایی فدراسیون، تعجب می‌کنم در این یک سال و نیم هیچکدام واکنشی نشان ندادند اما حالا بهم ریختند، بیانیه می‌دهند و واکنش نشان می دهند.

قلعه نویی تصریح کرد: تاج هرجا خلاف اتفاق افتاده باشد باید رسیدگی می کرده است که از هفته قبل به این فکر افتاده برای من جای تعجب دارد. باید به سمتی برویم که فضا خوب باشد. برد و باخت آن جا تمام شود و به دنبال قشنگی های فوتبال باشیم. متاسفانه دو یا سه سال است که این شکلی نیست مردم می‌دانند که مقصران اصلی چه کسانی هستند.تنها کسی هستم با این مسائل مبارزه می‌کنم هزینه آن را هم می‌دهم. دو سال است که هزینه آن را می‌دهم، همیشه جلوی ظلم ایستادم همیشه رقیب بودم برایم مهم نبود که با کجا هماهنگ کنم خدا برای من مهم بوده است ما دوست نداریم به کسی توهین شود.

سرمربی سپاهان افزود: خیلی بد است از رسول خطیبی دلجویی کرده ام اما اگر این اتفاق یک سال پیش برای من نمی‌افتاد یا کسی دیگر شاید مسئولین فدراسیون فکری می‌کردند اما چون من بودم به خودشان زحمت ندادند. امیدوارم با این بیانیه هایی که داده اند حداقل به خاطر مادر آقای خطیبی فکری اساسی بشود. هم کار فرهنگی باید انجام شود و هم تنبیه‌هایی در نظر گرفته شود اما همیشه تنبیه ها برای قلعه‌نویی و بازیکنان قلعه‌نویی فرق می کرده است.

وی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم خود برای بازی فردا اظهار داشت: محمد محبی محروم است محمد ایرانپوریان،محسن مسلمان،علیرضا نقی زاده، حامد بحیرایی مصدومان ما هستند. البته برای بازی‌های بعدی آماده می‌شوند.

قلعه نویی در خصوص هواداران سپاهان هم گفت: دوست ندارم راجع به هوادار صحبت کنم تیم مال آن‌ هاست اگر دوست دارند بیایند شاید مشکلاتی وجود دارد که من نمیدانم، شاید مشکلات هواداران را درک نکنیم. سپاهان از بهترین باشگاه های ایران است حتماً از نظر زیرساخت‌ها هم فکرهایی برای هواداران کرده است از نظر قیمت بلیت فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و در نهایت مربوط به آنها است می‌گویند هوادار یار دوازدهم است اما من می‌گویم هوادار می‌تواند یار اصلی باشد هواداران نیز به شرایط این تیم را تنها نگذارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها