کد خبر : 31712

بهترین تیم های لیگ از نظر استراماچونی


بهترین تیم های لیگ از نظر استراماچونی

سرمربی تیم استقلال گفت: از زمانی که من در ایران هستم بازی فردا سخت‌ترین بازی ما است و بازیکنان باید این موضوع را درک کنند که ما تیم فوق‌العاده‌ای نیستیم اما یک تیم خوب هستیم.

به گزارش خبرورزشی، استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت اظهار داشت: از باشگاه استقلال درخواست کردم که مهاجم داشته باشیم وقتی درمورد مهاجم صحبت می‌کنیم منظورم مهاجم هدف است که در محوطه جریمه بازی و تمام کننده باشد، کسی که بتواند به تیم کمک کند تا ژانویه هم این اتفاق خواهد شد.

سرمربی تیم استقلال افزود: این حالت اورژانسی است زیرا ما شجاعیان را هم به خاطر مصدومیت از دست داده‌ایم و سخت تلاش می‌کنیم البته این کار فعلا متوقف شده چون باشگاه مشکلات بزرگتری دارد.

وی درمورد اینکه آیا به ترکیب دلخواهش رسیده است یا نه گفت: در ابتدای فصل در مورد ترکیب اصلی صحبت کردن راحت نیست چون در هر بازی یک اتفاق ممکن است رخ بدهد و گاهی مجبوریم بازیکنان را به خاطر مصدومیت یا محرومیت تغییر دهیم اما در بازی فردا ممکن است که به همان ترکیب بازی قبل به میدان برویم.

وی در مورد شناختنش از صنعت نفت گفت: در مصاحبه‌های قبل هم گفتم که این تیم با وجود آ‌نکه بازیکنانش گران قیمت نیستند اما نتایج بسیار خوبی گرفته آنها یک ذهنیت روشن و واضح دارند. برای ما بازی با آنها سخت خواهد بود چون مدل بازی آنها به شکلی است که می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز باشد. خیلی شفاف درمورد این بازی صحبت کردم من باید بگویم بازی فردا تست بلوغ برای ما است. به خاطر این خوشحالیم ولی هیچ دلیلی ندارد اگر در بازی فردا نتیجه یگیریم خوشحالی کنیم. از زمانی که من در ایران هستم این بازی سخت‌ترین بازی ما است و بازیکنان باید این موضوع را درک کنند که ما تیم فوق‌العاده‌ای نیستیم اما یک تیم خوب هستیم.

وی در مورد اینکه از علی دشتی رضایت دارد یا نه عنوان کرد: از روزی که من اینجا هستم سعی کردم نظم و انضباط و فلسفه خود را اجرا کنم من نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی افتاده و نمی‌خواهم در مورد آنها قضاوت کنم. من قوانین و مدل حرفه‌ای گری خودم را دارم و از چارچوب قوانین خودم عمل می‌کنم. دشتی شاید در گذشته اشتباه کرده باشد اما الان متوجه اشتباهش هم شده است. او بازیکن و انسان خوبی است به همه نشان داده است که با ذهنیت درست می‌تواند به تیم کمک کند چون هر کسی که می خواهد برای استقلال بازی کند باید ذهنیتش هم در سطح استقلال باشد.

سرمربی تیم استقلال افزود: من به طور کلی حرف می‌زنم و فقط منظورم دشتی نیست بحثم این است که پایه و فندانسیون کار خوب را پایه‌ریزی کنیم. علی دشتی و مهدی قائدی عملکردشان را به همه نشان داده‌اند به من گفته بودند که دشتی و قائدی فقط می‌توانند در کنار شماره هفت بازی کنند اما اکنون همه متوجه شدند که این دو بازیکن فقط در پست وینگر خوب نیستند بلکه می‌توانند به عنوان مهاجم دوم هم خوب باشند. آنها کاراکتر و مدل خاص خودشان را دارند و نشان دادند که می‌توانند به تیم کنند.

وی در مورد کیفیت لیگ برتر و اینکه کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند گفت: من شنیده بودم که لیگ ایران آسان نیست الان که اینجا هستم واقعا فهمیدم که لیگ ایران لیگ بسیار سختی است چون هر تیم ممکن است بازنده شود و همه بازی‌ها سخت است. حتی بازی با تیم‌های ته جدولی هم آسان نیست متاسفانه می‌دانید که ما پنج امتیاز را در ابتدای فصل خیلی راحت از دست دادیم. اول فصل مقابل ماشین‌سازی، فولاد و ذوب آهن امتیاز از دست دادیم که شایسته از دست دادن این امتیازها نبودیم. امیدوارم این به ما درس داده باشد که بازیکنان باید تا آخرین لحظه تمرکز خود را حفظ کنند.

وی افزود: در مورد شانس‌های قهرمانی هم ترجیح می‌دهم نیم فصل تمام شود و بعد صحبت کنم وقتی با همه تیم‌ها بازی کرده باشیم. ما اکنون با سپاهان و پدیده بازی نکرده‌‌ایم اما بعد از نیم‌ فصل که با همه تیم‌ها بازی کنیم می‌توانم قضاوت بهتری داشته باشم اما اکنون می‌توانم بگویم پرسپولیس و تراکتور بهترین تیم‌ هایی بودند که با آنها بازی کردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها