کد خبر : 31705

راز جدا شدن رفیق دنیزلی از جمع تراکتوری‌ها

راز جدا شدن رفیق دنیزلی از جمع تراکتوری‌ها

مترجم روزهای ابتدایی حضور مصطفی دنیزلی در تبریز، از تاثیرگذاری ویژه برخی جریان‌های خاص در باشگاه تراکتورسازی و علل عدم موفقیت احتمالی این مربی می‌گوید.

به گزارش ورزش 11، شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده باشد که چرا مصطفی دنیزلی که در ابتدای حضورش در تراکتور با حضور ساکت الهامی در کنارش به عنوان مربی ایرانی موافقت کرده بود، بعد از جدایی این مربی از جمع سرخپوشان تبریزی، دیگر حاضر نشد دستیار ایرانی کنار خود داشته باشد.

این سوالی است که پیشکسوتان فوتبال تبریز هم به آن اشاره کرده اند و نبود مربی ایرانی کنار دنیزلی را یک مشکل برای این تیم دانسته اند اما مسئله این است که این مربی خلقیات خاص دارد و اگر با فردی که کنارش کار می کند، راحت نباشد و در واقع معتمدش به شمار نرود، به راحتی کنار نمی آید. شاید به همین دلیل بود که وقتی با باشگاه تراکتور توافق کرد و وارد ایران شد، اولین خواسته ای که داشت حضور ناصر صادقی مترجم سالهای دورش در پاس و پرسپولیس بود.

به طرز عجیبی وقتی ناصر صادقی چند روزی با تراکتورسازان سپری کرد، اعلام شد به دلیل مباحث خانوادگی قادر به حضور در تبریز نیست و به همین سادگی رفیق دنیزلی در ایران، از کنار او رفت.

بعد از این جدایی ناصر صادقی در گفت و گویی اعلام کرد دنیزلی بدون او در تراکتور موفق نمی شود. حرفی که شاید به مذاق مسئولان این باشگاه هم خوش نیامد اما تراکتور دو هفته ای است که نتیجه را واگذار می کند و این سوال پیش می آید که آیا فصل خزان سرمربی ترک تبار فرا رسیده است؟

ناصر صادقی در مورد صحبتی که مطرح کرده و این دو هفته ای که تراکتور بازی های خود را به نفت آبادان و استقلال واگذار کرده است، اظهار داشت: من برای حرفی که زدم دلیل دارم. بازیکن دنیزلی در گالاتاسرای بودم و از آن زمان به من اعتماد دارد. من برای دنیزلی فقط مترجم نبودم و نقش مشاور را داشتم.

وی ادامه داد: من در تیم هایی که دنیزلی در ایران بوده، همه جوره کنارش بودم. اگر او در مواردی اطلاعی از وضعیت ایران نداشت، اجازه نمی دادم که مشکلی برایش پیش بیاید. در تراکتور هم می خواستم همین رویه را داشته باشم، اما عده ای درون باشگاه خوششان نمی آمد که تا این حد فعال باشم.

صادقی عنوان کرد: یک نفر خاص در این باشگاه روی تصمیم گیری ها تاثیرگذار است. ابتدای فصل یک مربی را به باشگاه معرفی کردم که بیاید کنار دنیزلی اما فکر کردند حتما رابطه ای بین من و آن مربی هست؛ درحالی که در عالم فوتبال اینگونه روابط و معرفی افراد مرسوم است. برخی فقط می خواهند، افراد از زنجیر ارتباطی خودشان در این باشگاه حضور پیدا کنند.

این مترجم تاکید کرد: می توانستم رابط بازیکن و مربی و بالعکس باشم. خیلی موارد را کنترل می کردم؛ اما احساس کردم در تراکتور نگاه ها به شکل دیگری است و نمی خواهند من که به سرمربی تیم نزدیک بودم، اینطور کار کنم.

صادقی خاطر نشان کرد: روزی که برای من بلیت تهیه کرده بودند تا به تهران بازگردم، به طور اتفاقی محمدحسین کنعانی زادگان هم در آن پرواز حضور داشت اما متاسفانه همین مسئله را علیه من استفاده کردند که او چرا با بازیکن بدون مشورت باشگاه حرف زده است. درحالی که پرواز من را خود باشگاه تهیه کرده بود و من از کجا باید می دانستم در آن پرواز کنعانی زادگان هم هست؟ به من انگ زدند و به گوش سرمربی هم همان طور که خودشان دوست داشتند، رساندند. در هر صورت امیدوارم دنیزلی از پس مشکلات حاشیه ای بربیاید و تیم خوب تراکتور را به هدفش برساند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها