کد خبر : 31677

آخرین شنیده ها از روند انتخاب جانشین جونیور

آخرین شنیده ها از روند انتخاب جانشین جونیور

پرسپولیسی‌ها برای نیم‌فصل دنبال مهاجم خارجی می‌گردند. پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد رزومه 15 بازیکن در اختیار محمدحسن انصاری‌فرد قرار گرفته و او از حالا مشغول بررسی این رزومه‌هاست.

به گزارش فرهیختگان آنلاین، پرسپولیس هنوز تیم دلخواه هواداران در رقابت‌های لیگ برتر نیست. توقف مقابل ماشین‌سازی در تهران دلخوری هواداران این تیم را به همراه داشته و کالدرون خوب می‌داند بازی به بازی کارش در این تیم سخت می‌شود.

شاید اگر پنالتی علیپور گل می‌شد، پرسپولیس وضعیت بهتری داشت، اما همین تساوی و بردهای رقبا کار را برای کالدرون و شاگردانش سخت‌تر کرده است. با وجود این، پرسپولیس در تلاش است فعلا مشکلات خود را بیرون از مستطیل سبز برطرف کند. گزارش تازه «فرهیختگان» از آخرین وضعیت پرسپولیس نشان از روزهای پرکار انصاری‌فرد و مدیریت این باشگاه دارد.

بررسی رزومه 15 مهاجم خارجی

پرسپولیسی‌ها برای نیم‌فصل دنبال مهاجم خارجی می‌گردند. پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد رزومه 15 بازیکن در اختیار محمدحسن انصاری‌فرد قرار گرفته و او از حالا مشغول بررسی این رزومه‌هاست. قرار است در ابتدا بازیکنان با شرایط فنی خوب گلچین شوند و بعد بررسی وضعیت قرارداد آنها با تیم‌هایشان مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. ضمن اینکه قرار است کالدرون هم درنهایت درمورد نفرات گلچین‌شده نظر بدهد. البته گفته می‌شود او یکی دو بازیکن هم مدنظر دارد که خودش به باشگاه قرار است معرفی کند و گفته می‌شود جونیور نیز در نیم‌فصل رفتنی‌ است.

بودیمیر رو نشان نمی‌دهد!

شکایت 500 هزار یورویی ماریو بودیمیر بدجور کار دست پرسپولیسی‌ها داده است. ظاهرا اگر عرب این روزها را درست پیش‌بینی می‌کرد، با بودیمیر برای جدایی به توافق می‌رسید، اما حالا باشگاه پرسپولیس می‌داند در این شکایت هیچ شانسی ندارد و هرگونه تعلل، رقم 500 هزار یورو را بیشتر خواهد کرد. شنیدیم باشگاه تلاش داشته با این بازیکن تماس بگیرد و او را پای میز مذاکره بکشاند، اما این بازیکن حاضر به مذاکره نیست. این بازیکن از 150هزار یوروی نیم‌فصل قبل فقط 25 هزار دلار دریافت کرده و الان، هم این پول را طلب کرده هم 350 هزار یوروی فصل جدید را. او در شکایتش قرارداد خود با پرسپولیس و لوکوموتیو کرواسی را به فیفا ارائه کرده و در آن قید کرده مبلغ ماهیانه دریافتی‌اش از تیم جدید 1500 یورو است، اما در پرسپولیس این رقم 30 هزار یورو بوده و برای همین پرسپولیس باید ما‌به‌التفاوت این پول را بدهد، ضمن اینکه مبالغ دادرسی را هم برعهده باشگاه پرسپولیس گذاشته است. ظاهرا بودیمیر چون می‌داند در این پرونده قطعا پیروز است، حاضر نیست با مسئولان باشگاه پرسپولیس نشستی داشته باشد. پیش از این، مانوئل ژوزه به خاطر تعلل باشگاه پرسپولیس توانست از این باشگاه یک میلیون و 600 هزار یورو بگیرد و این درحالی بود که محمد رویانیان طلب این مربی پرتغالی را 400 هزار یورو و علی‌اکبر طاهری آن را 800 هزار یورو اعلام کرده بود! پرسپولیسی‌ها سر این پرونده در مخمصه بدی قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها