کد خبر : 31667

واکنش چیپ زن استقلالی به پنالتی سوخته علیپور

واکنش چیپ زن استقلالی به پنالتی سوخته علیپور

آرش برهانی از جمله بازیکنانی است که خودش در دوران بازیگری پنالتی چیپ زد. اخیرا علی علیپور مهاجم قرمزها تصمیم گرفت تا در بازی ماشین‌سازی پنالتی چیپ بزند که اتفاقا گل نشد و کلی جنجال به راه انداخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهاجم سابق استقلال در واکنش به پنالتی چیپ و جنجالی علی علیپور می گوید :«او مهاجم بسیار خوب زحمتکش و گلزن است و این را فراموش نکنیم که دو سال پیش هم آقای گل شد. این موضوع به مسائل روحی بازیکن در آن بازی برمی گردد.

خود من در یک بازی با پدیده در سال 88 از روی استرس زیاد عجیب ترین پنالتی را زدم. قلعه نویی در اتوبوس به شوخی به من گفت شانس آوردی این گل شد وگرنه می کشتمت. من بازیکنی بودم که کمتر در شرایط استرس قرار می گرفتم و بی خیال بودم؛ یک موقعیت را خراب می کردم دودقیقه بعد سریع ریکاوری می شدم. با این حال من از استرس زیاد آن توپ را آنطور زدم اما به نظرم علی علیپور از روی اعتماد به نفس بیش از اندازه آنطوری چیپ زد و فکر می کرد دروازه بان به چپ یا راست می رود و توپ او در وسط گل می شود وگرنه هیچ مهاجمی دوست ندارد به شکلی ضربه بزند که امکان گل زدنش کم باشد. نوع وسط زدن او بد بود و چیپ زد و بعضی فکر می کردند برایش اهمیت ندارد.»

بعضی منتقدان می گویند فوتبالیست ها گاهی در زمین کاری می کنند تا در فضای مجازی توجهات را جلب کنند. برهانی می گوید: « به نظر من علیپور مهاجم متعهد و بازیکن وظیفه شناسی است و این کارها از او بعید است. او آمد بهترین کار را بکند اما اشتباه کرد و گل های حساس و خوب زیادی برای پرسپولیس زده است. مثل پنالتی که فرشید زد او بازیکن بسیار خوبی است و ما گفتیم نکند ما فرشید را به خاطر این اشتباه او را از دست بدهیم و اینقدر او را تحت فشار قرار دادیم که دو بازی را خراب کرد و امیدوارم برای علیپور این اتفاق نیفتد.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها