کد خبر : 31653

اتهام نتایج مهندسی توسط پرسپولیس پوچ است

 اتهام نتایج مهندسی توسط پرسپولیس پوچ است

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص اظهارات کالدرون توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر است:

* آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده و فقط از تصمیم داور در اعلام پنالتی و آفساید در بازی با پارس جم که کارشناسان داوری هم به آن اشاره داشته‌اند ابراز تعجب کرده و اتهامی هم وارد نکرده و موضوع مربوط به تعیین نتایج در خارج از زمین هم این بوده که ایشان قبلا گفته بودند اگر اینگونه باشد که برخی اتفاقات و تصمیمات بیرون از زمین در نتایج موثر باشد در فوتبال ایران نمی مانم و همین حرف را هم اخیرا در مصاحبه خود مطرح کرده و هرگز هم منظورشان تیم استقلال و حتی داور آن بازی نبوده و یک موضوع کلی را در این باره بیان داشته که قبلا هم گفته بوده.

* دفاعیه آقای کالدرون دیروز پس از حضورشان در باشگاه و ارایه توضیحات تکمیلی به آقای خواجه وند مدیر حقوقی باشگاه، دیروز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال شد و به ثبت هم رسیده است .

* تاکید می‌کنیم آقای کالدرون هیچ اتهامی به هیچ تیم یا فردی وارد نکرده و مشخصا درباره استقلال هم حرفی نزده‌اند و فقط از تصمیم داور در آن بازی ابراز تعجب کرده‌اند و روی این موضوع نیز اصرار و تاکید دارند.

* علاوه بر این باید بگوییم بوده‌اند افرادی که اتهام پوچ مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس را زده‌اند یا افرادی در برخی باشگاهها و تیم ها در پی ناکامی در رقابت با پرسپولیس با سرپوش گذاشتن روی عملکرد خود اتهام واهی حمایت از پرسپولیس را مطرح کرده‌اند که این اتهامات غیر واقع و عجیب علاوه بر اتهام به پرسپولیس اتهام به ارکان و برگزار کنندگان مسابقات فوتبال بوده. در موارد مشابه مسی با آن شهرت و اعتبار سه ماه از بازی در تیم ملی محروم شد هیچ برخوردی با آنها نشده و امیدواریم با این اتهام‌زنی‌ها برخورد قاطع شود.

* تاکید می‌شود طبق مستندات نه تنها از پرسپولیس در فصول اخیر حمایت نشده که پرسپولیس از برخی اتفاقات و تصمیمات متضرر هم شده است و نمی توان قهرمانی های پرسپولیس را با این فرافکنی ها کمرنگ کرد اما برخی علاوه بر تلاش در این راستا بدنبال ایجاد هجمه های ناروا در مسیر موفقیت های پرسپولیس هستند و حتی علیه مسوولان اعمال فشار می کنند تا این تیم نتواند موفقیت های خود را تکرار کند.

*  این همه هجمه علیه پرسپولیس نباید نادیده گرفته شود و بعد حرف هایی به آقای کالدرون نسبت داده شود که ایشان آن را مطرح نکرده‌اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها