کد خبر : 31635

باید مثل بازی با تراکتور گرسنه باشیم

باید مثل بازی با تراکتور گرسنه باشیم

سرمربی استقلال با بیان اینکه دیدار این تیم با صنعت نفت مهمترین بازی آبی‌پوشان از ابتدای فصل محسوب می‌شود، گفت: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم و باید مثل مسابقه با تراکتور گرسنه و آماده باشیم.

به گزارش مهر، آندره استراماچونی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به برد پرگل مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر، گفت: پیروزی مهمی برای ما بود. مهمتر از همه این بود که با ذهنیت خوبی بازی کردیم. بازی بعدی ما هم با صنعت نفت سخت است.  باتوجه به دیدگاهی که مردم ابتدای فصل داشتند فکر می کنم نفت توانسته لیگ را سورپرایز کند. آنها خوب فوتبال بازی می کنند. شخصیت و مدل تیمشان طوری است که می توانند برای ما دردسرساز شوند. باید صد درصد توانمان را برای پیروزی بگذاریم.

سرمربی استقلال درباره احتمال مغرور شدن بازیکنان تیمش از بردهای پیاپی تصریح کرد: این همان چیزی است که الان گفتم. قطعا شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم ولی  باید بعد از دیدار با تراکتور دوباره مثل آن بازی گرسنه و آماده باشیم. هنوز کار خاصی نکرده ایم و صنعت نفت مهمترین بازی من از زمان حضورم در استقلال است.

استراماچونی درباره راز موفقیتش در استقلال و بردهای متوالی با این تیم گفت: نسبت به ابتدای فصل ذهنیت بازیکنان را تغییر دادیم و بازی به بازی پیشرفت می کنیم. مسیر طولانی است و باید پیشرفت کنیم. نباید اشتباهاتی که قبلا انجام می شد، تکرار شود.

وی در خصوص هت تریک شیخ دیاباته مقابل تراکتور و اینکه می توانست گل های بیشتری هم به ثمر برساند، یادآور شد: متاسفانه او آسانترین موقعیت را از دست داد ولی مظاهری (دروازه بان تراکتور) هم سیو خوبی داشت. به خاطر اینکه با سه مهاجم بازی می کردیم، بازیکن به اندازه کافی نداریم. در ابتدای فصل یک مقدار مشکلات داشتیم. با نبود محسن کریمی و داریوش شجاعیان هم مشکل داریم. امیدوارم دیگر تا آخر فصل مشکل دیگری نداشته باشیم چون تا پایان فصل ادامه کار سخت است.

سرمربی استقلال درباره عملکرد مدافعان تیمش و نگرانی از این بابت یادآور شد: همانطور که گفتم هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم. ولی بین خودمان می دانیم باید چه کار کنیم و این را در رسانه ها عنوان نمی کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها