کد خبر : 31584

استقلال حالا بهترین تیم ایران است

استقلال حالا بهترین تیم ایران است

سرمربی پیشین استقلال گفت: تیمی که روز جمعه مقابل تراکتور بازی کرد به طور کلی با تیمی که لیگ را به اسم استقلال آغاز کرد متفاوت است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال با ارائه یکی از بهترین بازیهای این فصل خود توانست تیم مدعی تراکتور را با ۴ گل شکست دهد.

رضا نعلچگر پیشکسوت و سرمربی پیشین این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: همانطور که همه دیدند، استقلال فصل را خوب شروع نکرد که این هم دلایل خاص خودش را داشت. ابتدای فصل تعداد زیادی بازیکن جدید به تیم آمدند و مربی هم تغییر کرده بود و مسلم بود زمان می‌برد تا هماهنگی لازم بین بازیکنان جدید با هم، بازیکنان جدید و قدیم و همه بازیکنان با کادر فنی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: هرچه از فصل گذشت این تیم بهتر شد و بازی به بازی نتیجه تفکرات سرمربی دیده شد تا امروز که می‌توان به جرات گفت استقلال از هر نظر که حساب کنید بهترین تیم ایران است.

سرمربی پیشین آبی پوشان گفت: البته هنوز در قلب خط دفاعی مشکلاتی وجود دارد، اما از آنجایی که ساختار دفاعی تیم خوب عمل می‌کند این نقاط ضعف پوشش داده می‌شود و زیاد به چشم نمی‌آید.

نعلچگر تصریح کرد: تکلیف دیاباته که کاملا مشخص است و او با ۳ گل ستاره این بازی بود. اما بعد از دیاباته به نظر من علی کریمی، فرشید اسماعیلی و حسین حسینی بهترین عملکرد را داشتند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: به طور کلی اسماعیلی فصل خوبی را پشت سر می‌گذراند. او در عین جوانی حالا یکی از باتجربه‌های استقلال است و یکی از بازیکنانی است که سرمربی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

بازیکن دهه شصت استقلال تصریح کرد: این تیم بازیهای دشواری تا پایان نیم فصل پیش رو دارد و باید با ریکاوری های خوب و تمرکزهای ذهنی روی هر بازی خاص، به فکر امتیاز اندوزی های بیشتر باشند تا شانس شان برای قهرمانی در این فصل افزایش یابد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها