کد خبر : 31556

اگر برانکو شکایت کند ما هم از او شکایت می‌‌کنیم

اگر برانکو شکایت کند ما هم از او شکایت می‌‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه امیدوار است این باشگاه با سرمربی سابق خود به توافق برسد، گفت: اگر برانکو ایوانکوویچ شکایت کند ما هم از او شکایت می‌کنیم!

به گزارش خبرورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد درباره وضعیت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و مذاکره نماینده او با باشگاه پرسپولیس، گفت: بحث برانکو دو راه دارد. یکی اینکه اگر برانکو راغب باشد با یکدیگر توافق کنیم. پیشنهادمان را هم داده ایم و امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد که هنوز جوابی نداده اند.

وی ادامه داد: گزینه دوم این است که برانکو از ما شکایت کند، ولی ما هم از ایشان به خاطر فسخ یکطرفه قراردادش شکایت می‌کنیم. ما مجبوریم شکایت کنیم هرچند که علاقه‌ای به شکایت نداریم. برانکو افتخارات زیادی برای ما کسب کرده است. از روز اول هم به برانکو گفتیم بیایید با هم تفاهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: باید مطالبات برانکو را پرداخت کنیم، ولی ایشان قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است. اگر کار ما به پروسه شکایت برود یکی دو سال طول می‌کشد که علاقه نداریم و مصرانه دنبال این هستیم رضایت برانکو را برای توافق جلب کنیم.

انصاری‌فرد همچنین در خصوص شکایت ماریو بودیمیر بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به فیفا تصریح کرد: قرارداد بودیمیر با پرسپولیس یک سال و نیمه با مبلغ ۵۰۰ هزار یورو بوده است که حدود ۲۵ هزار یورو گرفته است. طبق قوانین فیفا بازیکنان خارجی در صورتی که دو ماه دستمزد نگیرند می‌توانند یکطرفه فسخ کنند.

وی گفت: بودیمیر شکایت کرده و ۸۰ صفحه توضیحات داده است که چند روز پیش از سوی فیفا برای ما ارسال شد. علاوه بر ۵۰۰ هزار یورو باید سود معوقاتش را هم بدهیم که نزدیک به ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار یورو می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها