کد خبر : 31464

عیار استقلال استرا مشخص شد

عیار استقلال استرا مشخص شد

تیم فوتبال استقلال موفق شد حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر را مقابل تیم تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز به نفع خود خاتمه دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور،تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگارامام تبریز به مصاف هم رفتند و در نهایت آبی پوشان پایتخت موفق شدند با نتیجه 4-2 میزبان خود را شکست دهند.

این بازی که در حضور بیش از 70 هزار هوادار تیم تراکتور برگزار می شد،با بازی هجومی شاگردان مصطفی دنیزلی آغاز شد و آن ها مزد بازی برتر خود را در دقیقه 20 و با گل محمدرضا آزادی که با نفوذ و پاس احسان حاج صفی از سمت چپ همراه بود،گرفتند.پس از این گل اما این استقلال بود که بازی را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 40 توسط شیخ دیاباته روی پاس مهدی قائدی به گل تساوی برسد تا نیمه اول با نتیجه مساوی 1-1 خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازهم این تراکتور بود که هجومی شروع کرد و در همان دقایق نخستین توانست تیرک دروازه استقلال را هم بلرزاند اما پس از آن نوبت به شیخ دیاباته رسید تا در دقایق 65 و 69 با به ثمر رساندن دو گل،ضمن ثبت هتریکی ارزشمند به نام خود نتیجه را به نفع استقلال تغییر دهد. پس از این دو گل،تراکتور برای جبران این شوک سراپا حمله شد و توانست در دقیقه 79 روی پاس مسعود شجاعی،توسط ساسان انصاری به گل دوم برسد.

این اما پایان نبرد داغ تبریز نبود و در دقیقه 84 نوبت به علی کریمی رسید تا با شلیکی فوق العاده و مهارنشدنی از راه دور،چهارمین گل شاگردان استراماچونی را وارد دروازه میزبان کند و بردی خاطره انگیز را برای استقلالی ها در تبریز رقم بزند.

با این نتیجه استقلال 15 امتیازی شد و به رده هفتم رسید و تراکتور با 17 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها