کد خبر : 31462

استقلال وارد می شود (جدول)

استقلال وارد می شود (جدول)

با برگزاری دیدار تراکتور - استقلال و پایان هفته نهم لیگ برتر، رقابت مدعیان جذاب‌تر شد و فشردگی امتیازها در بالای جدول رده‌بندی افزایش پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با اینکه بسیار سرد آغاز شد و در شش بازی آغازین شاهد شش تساوی بودیم که در این شش بازی هم فقط دو گل به ثمر رسید، اما دو بازی پایانی هفته نهم، این هفته سرد را گرم کرد، جایی که ذوب‌آهن در خانه با دو گل شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و در مصاف تراکتور و استقلال هم شش گل به ثمر رسید که سهم تیم میزبان دو گل بود و سهم تیم میهمان چهار گل  تا استقلال پیروز بزرگ هفته نهم باشد.

دیدار تراکتور - استقلال در شرایطی میان دو تیم مدعی لیگ برگزار شد که سرخپوشان تبریزی می‌توانستند با تداوم پیروزی‌های خانگی خود صدرنشین لیگ برتر شوند، اما سه امتیاز این بازی نصیب استقلال شد تا آبی‌پوشان پایتخت خود را به جمع مدعیان برسانند. ذوب‌آهن نیز در هفته نهم موفق شد به اولین پیروزی فصل خود برسد تا با سه امتیاز این بازی کمی به شرایطش در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهد.

استقلال که شروع خوبی در لیگ این فصل نداشت، با چهارمین پیروزی متوالی‌اش در لیگ به چهار امتیازی صدر جدول و یک امتیازی پرسپولیس، رقیب سنتی خود رسید تا با 15 امتیاز در رده هفتم جدول بایستد. تراکتور هم که با توقف این هفته سپاهان و 19 امتیازی شدن صدرنشین لیگ، می‌توانست مقابل استقلال به پیروزی برسد و 20 امتیازی شود، 17 امتیازی باقی ماند تا سپاهانی‌ها همچنان در بالای جدول بایستند.

در زیر جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته نهم را مشاهده می‌کنید:

لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال پرسپولیس ,

 

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها