کد خبر : 31451

دیگر پنالتی نخواهی زد!

دیگر پنالتی نخواهی زد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی علیپور دیگر برای تیم پنالتی نمی زند چون ضربه را جدی نگرفت.

به گزارش مهر، گابریل کالدرون پس از تساوی بدون گل امشب پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم که بسیار مهم بود، تیم حریف خیلی خوب بازی کرد و بازی مد نظرشان را انجام دادند. آمار خوبی داشتیم اما حریف اجازه نداد گل بزنیم.

وی درباره خراب کردن پنالتی تیم فوتبال پرسپولیس توسط علی علیپور گفت: با علی علیپور دیروز صحبت کردیم تا پنالتی را یا او یا مهدی ترابی بزند. من خودم تخصص پنالتی زدن داشتم و در تمرینات می‌دیدم که علیپور دوست دارد پنالتی بزند اما خوب نمی زد. کاری که موردپسند من نبود، این بود که به خانواده‌اش و تیم با زدن این‌گونه ضربه پنالتی توهین کرد. به او گفته بودم تنها یک بار شانس پنالتی زدن دارد. قطعاً علیپور دیگر پنالتی نمی‌زند چون او ضربه را با جدیت به سمت دروازه حریف نزد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر پنالتی هم نبود، با فرصتی که از دست دادیم، حق به حقدار رسید.

کالدرون درباره صحبت‌هایش راجع به پنالتی که برای این تیم گرفته شد، گفت: در هوا دو بازیکن با هم برخورد داشتند. این صحنه در هر صورت مشکوک است و اگر پنالتی را از دست دادیم، عدالت برقرار شد. ما با اشتباه داوری پیروز نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از این. سوال حاضر به ادامه پاسخ به همان خبرنگار نشد.

وی در ادامه راجع به تأخیر خود در ورود به جشن قهرمانی سوپرجام تأکید کرد: نه مشکلی در این زمینه وجود نداشت، بلکه بازیکنان می‌خواستدند با پیروزی چنین اتفاقی رخ دهد. معمولاً قبل از بازی، جام را می‌دهند نه پایان بازی اما مشکلی نبود.

در ادامه حجت‌الله بهمنی مدیر روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران پاسخ کالدرون را داد و گفت: درباره ادعای خود یک مثال بزنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: معمولاً یک راهرویی در نظر می‌گیرند و جام را به بازیکنان می‌دهند به هر حال موضوع مهمی نیست و از این قضیه بگذریم.

وی درباره تغییر پست شجاع خلیل‌زاده گفت: او بازیکنی با قابلیت‌های مهم است که می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها