کد خبر : 31445

محل بازی ایران و عراق تغییر نمی کند (عکس)

محل بازی ایران و عراق تغییر نمی کند (عکس)

سایت اسپورت عراق نوشت که انتقال اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال عراق به اربیل صحت ندارد بازی در بصره برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در دور پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، درحالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق باید در بصره به میدان بروند که با توجه به اتفاقات رخ داده، شنیده می‌شد که این بازی به تاخیر خواهد افتاد.

البته در این باره، سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق بیان کرد که دیدار با ایران در همان تاریخ ۲۳ آبان در بصره برگزار خواهد شد و بدون تاخیر خواهد بود.

حال سایت اسپورت عراق مدعی شد و نوشت: انتقال اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار با ایران از بصره به اربیل صحت ندارد. زمان و مکان این بازی تا کنون تغییری نکرده و در بصره برگزار خواهد شد و بازیکنان تیم ملی از تاریخ ۸ اکتبر تمرینات شان را برای این دیدار در شهر بصره آغاز می‌کنند.

مکان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق تغییر نمی‌کند

البته لازم به ذکر است، ساعتی پیش خبری منتشر شد که دیدار نیرو هوایی عراق در مسابقات جام باشگاه‌های عربی با نماینده الجزایر قرار بود در بصره برگزار شود که به خاطر تظاهرات‌های گسترده از این شهر به اربیل منتقل شد و به همین دلیل گمانه زنی‌های از سوی رسانه‌ها مطرح شد که احتمال دارد دیدار شاگردان ویلموتس با عراق نیز از بصره به اربیل منتقل شود.

دیدار تیم ملی کشورمان با عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ ۲۳ آبان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها